Nr. |
Chapter |
Page. |
|
Ievads |
3 |
1. |
Skolēna izglītošanās metodoloģiskie aspekti |
6 |
1.1. |
Latvijas izglītības koncepcija |
6 |
1.2. |
Izglītības un mācību procesa sistemoloģija |
12 |
1.2.1. |
Izglītības vieta dzīves globalizācijas procesā |
12 |
1.2.2. |
Izglītības sistēmas attīstība |
14 |
1.3. |
Izglītības satura ietekme uz mācīšanās procesu kopumā |
16 |
1.4. |
Skolotāju un skolēnu attiecību skatījums |
22 |
1.4.1. |
Skolotāju un skolēnu attiecību autoritārā nomaiņa pret demokrātisku |
22 |
1.4.2. |
Situācija Latvijā izglītības jomā – paveiktais un vēl sasniedzamais |
24 |
1.5. |
Mikrovides raksturojums skolā |
26 |
1.6. |
Skolotāja un skolēna saskarsme, tās īpatnības un problēmas |
34 |
1.7. |
Skolotāja ētika pedagoģiskajā darbā |
38 |
2. |
Skolēna personības veidošanās psiholoģiskie aspekti skolā |
41 |
2.1. |
Skolēnu personības attīstības raksturojums |
41 |
2.2. |
Integrācijas iespēja latviskā vidē pamatskolā |
45 |
2.3. |
Izziņas, valodas un personības attīstības psiholoģija |
50 |
2.4. |
Personības attīstības individualizācija |
63 |
3. |
Mācību procesa un motivācijas psiholoģija |
70 |
3.1. |
Skolēna personības veidošanās problēmas mikro un makro vidē |
70 |
3.2. |
Dažādu skolēnu psiholoģisko tipu savienojamība klasē |
82 |
3.2.1. |
Psiholoģisko tipu savienojamība klasē |
82 |
3.2.2. |
Psiholoģisko tipu individuālais atspoguļojums praksē |
86 |
3.3. |
Skolas un ģimenes sadarbības nepieciešamība skolēna individualitātes veidošanā |
90 |
3.4. |
Vērtību sistēmas veidošana mācīšanās procesā |
95 |
3.5. |
Pedagoģiskā darba risinājumi, balstoties uz pieredzi |
98 |
|
Secinājumi |
102 |
|
Izmantotā literatūra |
104 |
|
Anotācija |
107 |
|
Pielikumi |
108 |