Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,72 (16%)
Discounted price*:
3,77
Purchase
Add to Wish List
ID number:873473
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Skolēnu komunikatīva kompetence kā pamatvirziens otrās valodas apguves procesā    5
  Komunikatīvas kompetences jēdziena nozīme    5
  Valodas specifiskie aspekti    12
  Valodas programmas izveidē respektējamie elementi    13
II.  Skolēnu retorikas prasmju saturs    15
  Oratora mēksla Latvijā    16
  Runas māksla    16
  Runas kultūras un runas tehnikas jautājumi    18
  Nobeigums    20
  Literatūra    22
Extract

Latviešu valodas kā otrās valodas mācību priekšmeta programmā šobrīd galvenā nozīme ir skolēnu retorikas prasmju veidošanai. Šāda nepieciešamība rodas, pirmkārt, tāpāc, kā lai attīstītu skolēnu komunikatīvas prasmes, bet otrkārt, tāpēc, kā lingvālās personības attīstība ir ļoti nozīmīgs process (pilnvērtīgi dzīvot, brīvi sazināties, pārādīt sevi darba tirgū).
Starp daudziem LAT2 priekšmeta satura jautājumiem galvenā nozīme ir komunikatīvas kompetences un valodas kompetences attīstīšanai. Komunikatīvā pieeja šķir valodas kompetenci un komunikatīvo kompetenci, lai uzsvērtu atšķirību starp zināšanām par valodu un zināšanām, kas ļauj cilvēkiem interaktīvi un funkcionāli sazināties.
Skolēniem reizē ar komunikatīvo kompetenci tiek attīstīta arī valodas kompetence. Valodas kompetences pamatā ir runātāja zināšanas par valodu un prasme šīs zināšanas izmantot gramatiski pareizu izteikumu veidošanai (skaidri izrunāt visas latviešu valodas skaņas un un skaņu savienojumus, runā ievērot pareizu uzsvaru, izprast gramatikas likumības, lietot plašu vārdu krājumu u.c.).
Kursadarba mērķis – izanalizēt un apkopot visu iespējamo literatūru, kur ir aprakstīta skolēnu retorikas prasmju veidošanq un attīstīšana LAT 2 stundās.
Uzdevumi –
1)izanalizēt zinātnisko petījumu saturu, kur ir apskatītas problēmas par skolēnu komunikatīvu kompetenci veidošanu LAT 2 stundās;
2)izanalizēt zinātnisko pētījumu saturu, ku ir apskatītas problēmas par skolēnu retorikas prasmju veidošanu LAT 2 stundās.
Kursadarba zinātniski teoretisko bāzi veido:
Ignatjeva Larisa
Geikina Silvija
Gavriļina Margarita…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Skolēnu retorikas prasmju pilnveidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/873473

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register