Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:179576
 
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jaunākā skolas vecuma bērnu vispārējs raksturojums    4
2.  Saskarsme, tās raksturojums un būtība    10
3.  Pašvērtējuma ietekme uz mijiedarbību skolēns- skolēns    14
4.  Savstarpējo attiecību raksturojums sākumskolā    18
5.  Jaunākā skolas vecuma bērnu savstarpējo attiecību problēmas mijiedarbībā skolēns- skolēns    22
4.1.  Konflikta raksturojums    24
4.2.  Neefektīvas saskarsmes iemesli    26
4.3.  Agresivitātes problēmas skolā    28
6.  Praktiskais pētījums    32
5.1  Anketēšana    32
5.2.  Intervija ar skolotājiem    36
5.3.  Ieteikumi labvēlīgas saskarsmes veidošanai sākumskolā    38
  Secinājumi    43
  Izmantotā literatūra    44
  Anotācija    46
  Anotation    47
Extract

Izglītība pamatoti tiek uzskatīta par to cilvēces darbības jomu, kas vistiešāk ietekmē cilvēku dzīves kvalitāti un labklājību. Demokrātiskā un humānā sabiedrībā izglītības sistēmas galvenais uzdevums ir katra cilvēka spēju un viņa potenciāla pilnvērtīga attīstība, viņa sagatavošana mūžizglītības, radošai darba dzīvei un atbildīgai līdzdalībai sabiedrības procesos. Viens no sabiedrības procesiem ir komunicēšanās ar citiem cilvēkiem.
Bakalaura daba tēma ir „Skolēnu savstarpējā saskarsme sākumskolā”. Šādu tēmu izvēlējos, jo vēlējos dziļāk ielūkoties saskarsmē starp sākumskolas vecuma bērniem, vēlējos izzināt un izvērtēt, kādas tad īsti attiecības veidojas starp jaunāko klašu vecuma bērniem.
Mēs dzīvojam sabiedrībā, kura katrs cilvēks pastāvīgi atrodas saskarsmē ar citiem cilvēkiem. Saskarsme ar cilvēkiem un ārpasauli sākas jau ar bērna piedzimšanu. Tā veidojas pakāpeniski un turpinās visu mūžu.
Skola un ģimene ir tā vieta, kur skolēni mācās prasmi sadarboties. Prasmes skolēni apgūst līdzdarbojoties stundās un ārpusstundu aktivitātēs, strādājot pie projektiem. Skolā skolotāja un skolēnu saskarsme, kā arī audzēkņu pašu savstarpējās mij attiecības notiek katru dienu un skolotāja uzdevums ir palīdzēt skolēniem izkopt un pilnveidot saskarsmes un sadarbības prasmes.
Pētījuma objekts: saskarsme.
Pētījuma priekšmets: saskarsme starp skolēniem sākumskolā.
Pētījuma mērķis: izpētīt skolēnu savstarpējās attiecības sākumskolā un to uzlabošanas iespējas.
Pētījuma uzdevumi:
1)atlasīt un analizēt zinātnisko literatūru par pētāmo problēmu;
2)veikt praktisko pētījumu;
3)izstrādāt ieteikumus skolotājiem pozitīvas saskarsmes veidošanai sākumskolā;
4)veikt iegūto rezultātu un datu apstrādi, un analīzi.
Hipotēze: Ja samazināsies konfliktsituāciju iespējamība, skolotāja klasē radīs labvēlību atmosfēru, tad skolēnu savstarpējās attiecības veidosies pozitīvi.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1191713
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register