Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972754
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  TESTI: VĒŠTURE UN TEORIJA    10
1.1.  Из глубины веков    10
1.2.  Mūsdienu zinātne par testiem    12
1.3.  Testa jēdziens    13
1.4.  Klases un testu veidi    14
2.  TESTĒŠANAS METODES ZINĀŠANU PĀRBAUDĒ    18
2.1.  Zināšanu pārbaudes formas un metodes    18
2.2.  Tests – viena no populārākajām kontroles metodēm    20
2.3.  Testa jautājumu sastādīšanas pamatprasības    21
2.4.  Тесты в системе полного усвоения знаний    21
2.5.  Testējošo programmu apskats    25
3.  PROGRAMMAS APRAKSTS    28
3.1.  Programmu izstrādes posmi    28
3.2.  Programmas sastādīšanas pamatmērķi    29
  SECINĀJUMI    33
  LITERATŪRA    35
Extract

Latvija atrodas ceļā uz Eiropas Savienību. Notiek pārmaiņas visās valsts dzīves sfērās, tai skaitā arī izglītībā. Viens no galvenajiem izglītības uzdevumiem Latvijas skolās- neatpalikt no izglītības tendencēm Eiropā un pasaulē. Sabiedrības dzīvē ienāk jauni faktori, kas nosaka tās attīstību: informācijas attīstība, zinātnes un tehnoloģijas ietekme un ekonomikas internacionalizācija.
Tehnoloģisko procesu attīstība, informācijas plūsmas pieaugums, ekonomisko saišu globalizācija uzstāda arvien jaunas prasības cilvēkam, kas šajā laikā sēž skolas solā, informatīvo tehnoloģiju strauja attīstība prasa no studentiem un skolniekiem nepārtraukti sekot šīm norisēm.
Šā procesa savrup stāvošs novērotājs nedrīkst būt informātikas skolotājs. Viņam jābūt šo procesu pašā centrā, jāapgūst pašam un jāiemāca skolniekiem visa jaunākā informācija. Jo šī informācija būs laba ceļamaize skolas abiturientiem, kuru dzīve lielākā vai mazākā mērā būs saistīta ar informātikas tehnoloģijām un to praktisko pielietošanu.
Audzināšanas un mācīšanas darba būtisks uzdevums, lai sasniegtu labus rezultātus, ir kontrolēt šo procesu efektivitāti. Viena no kontroles sastāvdaļām ir audzēkņu zināšanu pārbaude, kas nodrošina atgriezenisko saiti starp skolotāju un audzēkni un ļauj iegūt objektīvu informāciju par audzēkņa zināšanu pakāpi un savlaicīgi diagnosticēt vājās vietas audzēkņu zināšanas, atrast tā cēloņus. Zināšanu pārbaudes mērķis ir ne tikai konstatēt audzēkņu zināšanu līmeni un kvalitāti, bet arī darba apjomu.
20 gadus strādājot skolā, esmu saskāries ar problēmām, kas ir saistītas ar audzēkņu zināšanu novērtēšanu. Pēdējos gadus, mācot informātiku Rīgas vakara ģimnāzijā, meklēju variantus, kā labāk un ātrāk pārbaudīt audzēkņu zināšanas. Īpaši aktuāla šī problēma ir informātikas stundās, jo zinot šī priekšmeta specifiku, rodas nepieciešamība ātri, bet tajā pat laika objektīvi, novērtēt skolēnu zināšanas. Kā viens no risinājumiem ir elektroniskās testēšanas metodes ieviešana.
Pašlaik skolās aktuāla kļūst problēma kā samazināt laiku zināšanu kontrolei, lai vairāk uzmanības varētu veltīt jaunās vielas izskaidrošanai un apgūtā materiāla nostiprināšanai, lai atliktu arī laiks individuālajam darbam ar audzēkņiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register