Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Skolotāja loma vidusskolēnu motivēšanā izzināt vizuālās mākslas pasauli ārpus mācību stundām

     

    Research Papers7 Pedagogy

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344983
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Literatūras apskats    4
2.  Anketa par vizuālo mākslu    6
3.  Datu analīze    8
4.  Diskusija    11
5.  Secinājumi    12
6.  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

5.Secinājumi

Pētījuma izstrādes un datu analīzes laikā autors nonāca pie šādiem secinājumiem:

1. Respondenti savās atbildēs vizbiežāk (39,13%) norāda, ka vizuālā māksla viņus drīzāk interesē. Vismazāk ir tādu, kas pilnībā apstiprina, ka viņus māksla saista – 10,87%.
2. Skolotāja loma skolēnu motivēšanā apmeklēt vizuālās mākslas pasākumus lielā mērā ir saistīta ar to, vai skolēni gūs kādu labumu no tā. Attiecīgi- 91,3% skolēnu atbil, ka drīzāk apmeklētu un apmeklētu izstādes, ja tas pozitīvi ietekmētu vērtējumu vizuālajā mākslā.
3. Vairāk kā puse respondentu drīzāk apmeklētu vizuālās mākslas izstādes vai muzejus, ja skolotājam tā dēļ rastos pozitīvāks iespaids par viņu, kas liecina, ka skolēniem ir svarīgs skolotāja viedoklis par viņu un tā ietekmē būtu gatavs savā brīvajā laikā piedalīties mākslas pasākumos.
4. Analizējot atbildes, pierādās, ka skolēniem vidusskolas klasēs ir būtisks saņemtais vērtējums vizuālās mākslas priekšmetā. Tas, kāds tas ir, nav saistīts ar interesi vai nepatiku pret vizuālo mākslu.


Darbā izvirzītais pētnieciskais jautājums - Cik lielā mērā skolotājs spēj ietekmēt vidusskolēnu interesi par vizuālo mākslu ārpus mācību stundām? Atbilde: Skolotāja kā motivētāja loma ir diezgan ierobežota, taču, ja viņš garantē skolēniem pozitīvas sekas, piemēram, vērtējumu ziņā, vidusskolēni būtu gatavi apmeklēt vizuālās mākslas pasākumus arī savā brīvajā laikā, neraugoties uz to, vai viņus interesē vai neinteresē māksla.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1339163
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register