Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636688
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Skolotājs un viņa funkcijas    4
  Skolotāja loma    6
  Skolotāja koncepcija    7
  Motivācijas uzturēšana    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Vispirms paskaidrošu, kas ir motivācija, lai varētu dot kādu padomu – kā motivēt? Motivācija ir tādi iekšēji dzenuļi, kas izraisa cilvēka apzināti un virza viņa rīcību uz kādu konkrētu mērķi. Šie dzenuļi var būt vērtību orientācija , pārliecība, interese, vēlmes, dziņas utt. Motivēšana ir arī virzītājspēks, kas nāk no apkārtējās vides vai cilvēkiem un aktualizējas cilvēka iekšienē, radot enerģiju iet un darīt to ko tu patiešām no sirds vēlies. Skolotāju darbs ir ļoti sarežģīts un atbildīgs, jo izglītības pasūtītāju ( skolēnu, vecāku) vajadzību apmierināšana ir kļuvusi īpaši svarīga, jo konkurence darba tirgū strauji aug. Izglītības pasūtītāji vairs nesamierinās ar jebkuru sniegto pakalpojumu un rezultātu, viņi ir labāk informēti, ar lielāku pieredzi kvalitatīvu pakalpojumu izvērtēšanā, pārzina savas tiesības, izjūt daudz mazāku bijību pret skolā notiekošajiem procesiem. Viņi izvirza savas prasības, vēlas, lai viņus uztver kā individualitātes ar atšķirīgām prasībām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register