Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:619955
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    3
  Ievads    4
  Mārketings    5
  Slēptais mārketings    8
  Slēptā mārketinga virtuālā metode    9
  Slēptā mārketinga fiziskā metode    14
  Slēptā mārketinga mutiskā metode    16
  Secinājumi    19
  Literatūras avoti    20
Extract

Secinājumi
Slēptā mārketinga pamatā ir klientu piesaiste, samazinot iespējamību radīt nekomfortablu vidi, lai patērētājs nejustu uzmācīgu produktu reklāmu.
Plašākais slēptās reklāmas izvietojums ir tieši kino industrijā, jo tā aptver lielāku cilvēku loku, kā arī virza produktu tādos tirgos, kur vēl patērētāji nav iepazinušies ar šo produktu.
Slēptā marketinga produktu izvietojums kino filmās vai seriālos virza produktu ar mērķi radīt patērētāju vīziju un vēlmi, pēc tāda dzīvesveida, kur šis produkts būtu jālieto arī viņiem.
Mārketings vienlaikus ir gan zinātne, gan māksla, kas cieši saistīta ar plānošanu, analīzi, iedvesmu un jaunradi.
Slēptais mārketings parasti tiek izmantots, lai reklamētu preci un produktu patērētājam to nezinot.
Slēptais mārketings ir balstīts uz iekļūšanu patērētāja zemapziņā, un šī metode ir ļoti efektīva.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register