Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:961659
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju uzvedības pētīšana kā mārketinga darbības elements    4
2.  Patērētāju uzvedība plaša patēriņa preču tirgū    9
2.1.  Patērētāju rīcības motīvi    10
2.2.  Patērētāju rīcības process    11
3.  Smēķētāju iepirkšanās paradumi un motīvi    17
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

Ievads

Mārketinga darbības galamērķis ir patērētājs. No tā vēlmēm, iegribām, prasībām, ieradumiem, motīviem, pirktspējas, noskaņojuma, temperamenta un daudz citiem faktoriem ir atkarīga ražotāju, pārdevēju un pakalpojumu sniedzēju veiksme. Lai apzinātu patērētāju īpatnības ir nepieciešams to uzvedību pētīt un analizēt.
Patērētāju uzvedības pētīšana ir interesanta un salīdzinoši jauna nozare, kurai ir liela nozīme mārketinga lēmumu pieņemšanas procesā. Izzinot patērētāju uzvedību, tas ļauj gan ražotājiem, gan tirgotājiem plānot savu darbību, tas dod iespēju modelēt patērētāju uzvedību nākotnē un izejot no tā plānot savu darbību.
Kursadarba tēma ir “Smēķētāju iepirkšanās paradumi un motīvi”. Tas ietver sevī problēmas izpēti no teorētiskā viedokļa, gan praktiskā viedokļa.
Kursadarba mērķis ir noskaidrot īpašas patērētāju daļas - smēķētāju rīcības likumsakarības un izmantot iegūto informāciju mārketinga vajadzībām. Smēķētāji nenoliedzami ir atšķirīga patērētāju daļa. Smēķēšana tos vieno savā starpā un atšķir no citiem patērētājiem. Smēķēšana nav tikai ieradums, bet drīzāk dzīves veids.
Kursadarbā, lai noskaidrotu smēķētāju uzvedību, to iepirkšanās motīvus un paradumus tika pielietota anketēšanas metode. Pētījuma mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Noskaidrot smēķēšanas ieradumus.
2. Noskaidrot smēķētāju lojalitāti pret kādu cigarešu marku.
3. Noskaidrot cigarešu pirkuma lielumu un biežumu.
4. Noskaidrot tirdzniecības vietas, kur visbiežāk tiek veikti pirkumi.
5. Noskaidrot vai cigarešu pirkums tiek plānots.
6. Noskaidrot kādi faktori ir svarīgi veicot izvēli tirdzniecības vietā.
7. Noskaidrot patērētāju rīcību gadījumos, kad tirdzniecības vietā nav pieejama viņu iecienītā cigarešu marka.
Darba gaitā ir aprakstīti un iztirzāti iegūtie rezultāti, atspoguļoti tie grafiski un salīdzināti izmantojot krusta tabulas. Liela uzmanība tika veltīta tirdzniecības vietas izvēlei un faktoriem, kas ietekmē smēķētājus tirdzniecības vietā. Ar krusta tabulu palīdzību tika analizēta smēķētāju rīcība, kas ir lojāli pret kādu konkrētu cigarešu marku. Darba gaitā analizēti gan pozitīvie momenti, gan atklāti trūkumi.
Kursa darbs sastāv no trīs nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kas ietver teoriju par mārketinga vadību, patērētāju uzvedību un tās pētīšanu, un praktisko daļu, kurā ir izvērtēts pirmreizējās informācijas iegūšanas process par smēķētāju iepirkšanās paradumiem un motīviem. Darba noslēgumā ir secinājumi par pētījuma procesu un iegūtajiem rezultātiem kā arī izstrādāti priekšlikumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1217355
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register