Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684004
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

„Snickers” regulāri piedalās arī labdarības akcijās, kā, piemēram, „Paēdini Ameriku,” („Feeding America”)19 kas ir viena no vadošajām iekšzemes bada samazināšanas labdarības akcijām. Viņu misija ir paēdināt Amerikas izsalkušos, izmantojot valsts mēroga tīklu, kurā iesaistītas ļoti daudzi uzņēmumi un organizācijas, lai palīdzētu apkarot badu valstī. „Snickers” 2010.gadā rīkoja īpašu akciju, izmantojot savu produkciju un tajā iesaistot diezgan plašu publiku. Pagājušajā gadā tikai ziedots vairāk kā 2,5 miljonus maltīšu iepriekš minētajai akcijai „Paēdini Ameriku.” Ikkatrs, nopērkot „Snickers” batoniņu, iesaiņojuma iekšpusē varēja atrast kodu, kuru nosūtot uz konkrētu telefona numuru vai to ievadot www.snickers.com mājaslapā, „Snickers” par katru iesūtīto kodu ziedoja naudu labdarības akcijai, sedzot vienas porcijas izmaksas. Savukārt, ja viens cilvēks šai akcijai ziedo 1 dolāru, tas ir līdzvērtīgs 7 porcijām. Arī šogad, 2011.gadā, tiks rīkotas akcijas un pasākumi, lai atbalstītu „Paēdini Ameriku” projektus.20
Jāsecina, ka jau gadsimtiem un gadu tūkstošiem cilvēki iecienījuši šokolādi un tās izstrādājumus, un mūsdienās tie ir pieejami ikkatram. Kā viens no iecienītākajiem ir „Snickers” šokolādes batoniņš, kas pastāvēšanas laikā ir ieguvis neticami lielu pasaules slavu un atzinību, turklāt to ir iecienījuši cilvēki visā pasaulē, tāpēc ikdienas tiek saražoti neskaitāmi daudz miljonu batoniņu, kas tiek eksportēti uz visām pasaules valstīm. Jāmin tas, ka „Snickers” veidojis ļoti daudz interesantu reklāmu un reklāmas kampaņu, lai popularizētu produkciju un veicinātu tās noietu. Tikušas izmantotas kreatīvas un pārdrošas idejas, un cilvēki to ir pozitīvi novērtējuši un joprojām izvēlas tieši „Snickers.”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register