-
Sociālā gadījuma risinājums
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Genogramma, ekokarte | 4 |
2. | 1.fāze: problēmas noteikšana, definēšana | 5 |
2.1. | Sociālās problēmas definējums | 5 |
2.2. | Pazīmes | 5 |
2.3. | Cēloņi | 5 |
2.4. | Problēmas Dinas un aizbildnes skatījumā | 6 |
3. | Klients | 6 |
3.1. | Klienta statuss | 6 |
3.2. | Sociālās problēmas dalībnieki | 6 |
4. | 2.fāze: palīdzības plāna sastādīšana | 7 |
4.1. | Intervences plāns | 7 |
4.2. | Sociālā darbinieka un klienta uzdevumi | 7 |
4.3. | Priekšrocības un šķēršļi | 8 |
4.4. | Formālās, neformālās, sociālās resursu sitēmas | 8 |
4.5. | Esošie un piesasistītie resursi | 9 |
4.6. | Ietekmējošo faktoru identificēšana | 9 |
4.7. | Alternatīvas, kā risināt šo gadījumu | 9 |
4.8. | Klienta (Dinas) sociālās vajadzības | 10 |
5. | 3.fāze : līguma sastādīšana | 10 |
6. | 4.fāze: intervence | 10 |
6.1. | Izmantotās sociālā darba teorijas | 11 |
6.2. | Sociālā darbinieka lomas | 12 |
7. | Novērtēšanas projekts | 13 |
8. | Sociālā darbinieka galvenās prasmes, vadot palīdzības procesu | 14 |
9. | Starpprofesionāļu komanda | 14 |
10. | 5.fāze: izvērtēšana(izmaiņas) | 15 |
11. | 6. fāze: nobeiguma fāze | 15 |
12. | 7. fāze: turpmākā novērošana | 15 |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 17 |
Jebkurš sociālais gadījums ir individuāls un ar savām niansēm, tāpēc ir vajadzīga tikpat individuāla pieeja, lai to spētu atrisināt, lai nepaliktu nepamanīts kāds nozīmīgs fakts, un gūtu maksimāli labākus rezultātus.
Dinas problēmas atrisināšana ir ļoti būtiska, jo pašreizēja situācija nomāk meiteni, neļauj viņai pilnvērtīgi attītstīties un var atstāt neizdzēšamās sekas meitenes nākamajā dzīvē. Sociālā darbinieka pienākums ir neļaut tam sliktajam realizēties.
Iepazīstoties ar šo gadījumu un pārdomājot risināšanas iespējas un alternatīvas, nolēmu kā šo problēmsituāciju ir efektīvāk risināt 7 fāzēs1:
1.sociālā gadījuma studēšana, problēmas noteikšana, definēšana
2.plānošana, informācijas vākšana, mērķa nospraušana
3.līguma sastādīšana
4.intervence (iejaukšanās), lēmumu pieņemšana, risināšana
5.izvērtēšana(izmaiņas)
6.nobeiguma fāze
7.turpmākā novērošana
Aizbildnis- persona, kas iecelta vai apstiprināta Civillikumā noteiktajā kārtībā, lai nodrošinātu bērna tiesību un interešu aizsardzību. Aizbildnis aizvieto saviem aizbilstamajiem vecākus, kā arī pārstāv bērnu personiskajās un mantiskajās attiecībās.…
darbā tiek teorētiski risināts sociālais gadījums: noteikti soc.problēma, tās dalībnieki, intervences plāns, atbilstošās SD teorijas, starpprofesionāļu komanda. Darbs uzrakstīts pēc visiem noteikumiem : saturs, ievads, secinājumi, izmantotā literatūra.
- Domāšanas problēma
- Sociālā gadījuma risinājums
- Sociālās rehabilitācijas plāns vardarbībā cietušām sievietēm
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sociālā darba attīstība
Research Papers for university19
-
Sociālā palīdzība
Research Papers for university7
Evaluated! -
Sociālā pedagoģija
Research Papers for university5
Evaluated! -
Resocializācijas sistēmas izveide darbam ar sociālā riska ģimenēm
Research Papers for university36
-
Sociālā riska ģimeņu loma bērnu sociālajās problēmās Gaiķu pagastā
Research Papers for university20
Evaluated!