Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226659
 
Evaluation:
Published: 07.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Genogramma, ekokarte    4
2.  1.fāze: problēmas noteikšana, definēšana    5
2.1.  Sociālās problēmas definējums    5
2.2.  Pazīmes    5
2.3.  Cēloņi    5
2.4.  Problēmas Dinas un aizbildnes skatījumā    6
3.  Klients    6
3.1.  Klienta statuss    6
3.2.  Sociālās problēmas dalībnieki    6
4.  2.fāze: palīdzības plāna sastādīšana    7
4.1.  Intervences plāns    7
4.2.  Sociālā darbinieka un klienta uzdevumi    7
4.3.  Priekšrocības un šķēršļi    8
4.4.  Formālās, neformālās, sociālās resursu sitēmas    8
4.5.  Esošie un piesasistītie resursi    9
4.6.  Ietekmējošo faktoru identificēšana    9
4.7.  Alternatīvas, kā risināt šo gadījumu    9
4.8.  Klienta (Dinas) sociālās vajadzības    10
5.  3.fāze : līguma sastādīšana    10
6.  4.fāze: intervence    10
6.1.  Izmantotās sociālā darba teorijas    11
6.2.  Sociālā darbinieka lomas    12
7.  Novērtēšanas projekts    13
8.  Sociālā darbinieka galvenās prasmes, vadot palīdzības procesu    14
9.  Starpprofesionāļu komanda    14
10.  5.fāze: izvērtēšana(izmaiņas)    15
11.  6. fāze: nobeiguma fāze    15
12.  7. fāze: turpmākā novērošana    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
Extract

Jebkurš sociālais gadījums ir individuāls un ar savām niansēm, tāpēc ir vajadzīga tikpat individuāla pieeja, lai to spētu atrisināt, lai nepaliktu nepamanīts kāds nozīmīgs fakts, un gūtu maksimāli labākus rezultātus.
Dinas problēmas atrisināšana ir ļoti būtiska, jo pašreizēja situācija nomāk meiteni, neļauj viņai pilnvērtīgi attītstīties un var atstāt neizdzēšamās sekas meitenes nākamajā dzīvē. Sociālā darbinieka pienākums ir neļaut tam sliktajam realizēties.
Iepazīstoties ar šo gadījumu un pārdomājot risināšanas iespējas un alternatīvas, nolēmu kā šo problēmsituāciju ir efektīvāk risināt 7 fāzēs1:
1.sociālā gadījuma studēšana, problēmas noteikšana, definēšana
2.plānošana, informācijas vākšana, mērķa nospraušana
3.līguma sastādīšana
4.intervence (iejaukšanās), lēmumu pieņemšana, risināšana
5.izvērtēšana(izmaiņas)
6.nobeiguma fāze
7.turpmākā novērošana

Aizbildnis- persona, kas iecelta vai apstiprināta Civillikumā noteiktajā kārtībā, lai nodrošinātu bērna tiesību un interešu aizsardzību. Aizbildnis aizvieto saviem aizbilstamajiem vecākus, kā arī pārstāv bērnu personiskajās un mantiskajās attiecībās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register