Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,38 (19%)
Discounted price*:
1,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:290204
Evaluation:
Published: 15.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

3 – 4 gadu vecums ir laiks, kad bērns aktīvi kontaktējas ar citiem bērniem, saviem vienaudžiem. Lai bērns spētu veiksmīgi socializēties ir nepieciešams bērnu mudināt izstāstīt ko viņš dara. Tas uzskatāmi parādīs vai socializācija notiek pareizi vai nē. Ja šajā vecumposmā parādās kādi aizkavējumi, bērns ir izklaidīgs un ar nenoturīgu uzmanību, tad tas var norādīt uz mācīšanās grūtībām, kā arī uz dzirdes un redzes problēmām.
5 gadu vecumā bērns jau spēj identificēt zēnu un meiteni. Viņš apzinās kas ir viņš pats. Nodarbību laikā sociālajam pedagogam nepieciešams bērnu apmācīt burtu atpazīšanā. Ļoti noderīgi kā rotaļas elementu izmatot dažādas bilžu grāmatas. Vislabāk, ja tajās ir arī kādi teikumi ar lieliem burtiem, lai bērns spētu mācīties burtus. (5)
Sociālā pedagoga darbs ar bērniem ar attīstības traucējumiem viennozīmīgi ir ļoti svarīgs, lai palīdzētu bērnam socializēties sabiedrībā. Šajā darbā būtiski ir atcerēties, ka viņi arī ir bērni un arī attiekties vajag kā pret bērniem. Šie bērni ļoti spēcīgi spēj sajust kāda ir apkārtējo attieksme pret tiem. Savā darbā sociālais pedagogs pārsvarā izmanto metodes, kuras pārsvarā pielieto bērniem bez attīstības vai funkcionāliem traucējumiem. Sociālajam pedagogam ir jābūt pietiekami radošam, lai šīs metodes spētu pielietot arī darbā, kuriem ir kādi traucējumi. Nodarbību laikā sociālajam pedagogam ir jāveicina bērna attīstība, kā arī jāveicina pašapziņas nostiprināšanos un jāveicina bērnos radošums un izdoma. Šīs lietas ir nepieciešams, lai bērns spētu pilnvērtīgi dzīvot un komunicēt ar citiem. Vissvarīgākais ir atcerēties, ka darbs ar bērniem, kuriem ir dažādi traucējumi, darbs norisināsies ilgāku laika periodu un ir nepieciešama pacietība. Rezultāti nebūs saskatāmi jau pēc pāris nodarbībām. …

Author's comment
Editor's remarks
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālā pedagoga darbs ar bērniem ar funkciju traucējumiem”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/290204

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register