Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sociālā rehabilitētāja profesionālā darbība klientu sociālo prasmju uzturēšanā ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā

     

    Research Papers41 Social Work

6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466283
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Extract

SECINĀJUMI
1. Lielākā daļa respondentu 45% atzīmē, ka svarīgākais faktors, kas nosaka klientu savstarpējo mijiedarbību un sociālo prasmju uzturēšanu ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijā, ir abpusēji pieņemama saskarsme. Tātad, lai veicinātu klientu sociālo prasmju uzturēšanu sociālajam rehabilitētājam nodarbībās un aktivitātēs ieteicams iesaistīt klientus ar līdzīgu saskarsmes kultūru.
2. Vairākums respondentu 62% novērojuši, ka sociālais rehabilitētājs institūcijā profesionālās darbības ietvaros veic profilaktisko darbu, uzlabojot gan psiholoģisko klimatu, gan radot klientam labu pirmo iespaidu par sevi, tātad sociālais rehabilitētājs profilaktiskajā darbā klientu sociālo prasmju uzturēšanas veicināšanai, veido gan klienta pozitīvu attieksmi, radot labu pirmo iespaidu, gan arī uzlabo psiholoģisko klimatu institūcijā.
3. Autore secina, ka vairums respondentu 91% pauž viedokli, ka sociālais rehabilitētājs profesionālajā darbībā izmanto visus pieejamos resursus klientu sociālo prasmju uzturēšanā, veicinot pilnvērtīga pakalpojuma nodrošināšanu.
4. Kopumā 55% respondentu atzīmē, ka klientu sociālo prasmju uzturēšana visveiksmīgāk notiek mazo grupu nodarbībās, pārsvarā pamatojot to ar brīvu, nepiespiestu gaisotni grupā. Salīdzinoši liela daļa respondentu 30% norādījuši, ka sekmīgi sociālās prasmes tiek uzturētas individuālo nodarbību laikā, uzsverot, individuālas un rūpīgākas pieejas nozīmi. Tātad sociālajam rehabilitētājam, veicinot klientu sociālo prasmju uzturēšanu, nodarbības ieteicams organizēt mazās grupās, neformālā gaisotnē vai individuālās nodarbībās, nodrošinot individuālu, rūpīgu pieeju, izprotot klienta vēlmes un vajadzības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1380693
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register