Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610510
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā analīze    5
1.1.  Sociālā riska ģimene un sociālās problēmas    5
1.2.  Faktori, kas ietekmē bērna attīstību    9
1.2.1.  Ģimene    9
1.2.1.1.  Nabadzība    10
1.2.2.  Sociālā vide (Skola)    11
1.3.  Situācija Gaiķu pagastā    12
1.4.  Pārskats par līdz šim veiktajiem pētījumiem    13
2.  Praktiskā daļa    15
2.1.  Metodoloģija    15
2.2.  Materiāla apraksts    16
2.3.  Rezultātu analīze    17
2.3.1.  Sociālā riska bērni Gaiķu pamatskolā    17
2.3.2.  Ģimenes ietekme uz bērna attīstību un attieksmi pret skolu    18
2.3.3.  Sekas, ko rada negatīva attieksme pret skolu    19
2.3.4.  Sociālā riska ģimeņu sociālās problēmas    20
2.3.5.  Bērnu sociālās problēmas skolā un ģimenē    21
  Secinājumi    23
  Anotācija    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Savam kursa darbam izvēlējos tēmu – ”Sociālā riska ģimeņu loma bērnu sociālajās problēmās Gaiķu pagastā.” Šo tēmu izvēlējos tādēļ, ka tā ir aktuāla problēma Latvijā, daudz bērnu aug sociālā riska ģimenēs, kuru problēmas ir dažādas. Maznodrošināto, riska, trūcīgo un nelabvēlīgo ģimeņu skaists pieaug. Šī problēma vairāk ir aktuāla lauku rajonos, jo vecāki sāk lietot alkoholiskos dzērienus, nerūpējas par saviem bērniem un viņiem nav darba. Tas kavē bērna izaugsmi, lielā mērā attieksmi pret skolu un izglītības apguvi.
Pēdējo piecu gadu laikā uzmanība pastiprināti tiek pievērsta bērniem no sociālā riska ģimenēm, jo arvien vairāk rodas nelabvēlīgu ģimeņu un secīgi arī tajās augošo bērnu nekļūst mazāk. “Bērni - mūsu nākotne”, bet par nākotni jārūpējas jau šodien, jo bērni, kas nāk no nelabvēlīgām ģimenēm, bieži ar izkropļotu vērtību sistēmu un dzīves uztveri.
Ģimenes finansiālais stāvoklis, nelabvēlīgie dzīves apstākļi, vecāku bezrūpīgā attieksme pret saviem bērniem, ietekmē bērna attīstību. Liela nozīme ir sociālajai videi, kurā bērns aug un attīstās. Nelabvēlīgā vide veicina bērna attieksmi pret skolu, mācībām un dzīvi kopumā. Bērnam trūkst motivācija, interese un mērķis, lai ietu uz skolu, kā arī kauna sajūta, ka nav tik labi apģērbts kā citi vienaudži.
Šādu sociālā riska ģimeņu bērnu pieaugums apdraud sabiedrību kopumā, tās labklājību un drošību. Šiem bērniem nākotnē netiek nodrošināta iespēja konkurēt darba tirgū. Tādēļ uzskatu, ka šī problēma ir jāpēta un jārada risinājumi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1142190
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register