Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:555336
 
Evaluation:
Published: 08.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  TEORĒTISKĀ IZPĒTE PAR PUSAUDŽU SOCIĀLO ADAPTĀCIJU SOCIĀLĀS APRŪPES IESTĀDĒ    6
1.1.  Sociālās adaptācijas jēdziens un būtība    6
1.2.  Sociālās adaptācijas tipoloģija sociālajā zinātnē    9
1.3.  Sociālās adaptācijas kritēriji un rādītāji    10
1.4.  Sociālās aprūpes iestāžu pusaudžu psihosociālais raksturojums    12
2.  SOCIĀLĀS ADAPTĀCIJAS PROBLĒM JAUTĀJUMU PUSAUDŽIEM BSPC EMPĪRISKI SOCIOLOĢISKĀ IZPĒTE    15
2.1.  Pētījuma organizācija    15
2.2.1.  Novērošanā iegūto rezultātu analīze    17
2.2.2.  Intervijas rezultātu interpretācija    21
2.3.  Secinājumi    23
  Nobeigums    24
  Literatūras u.c. avoti    25
  Pielikumi    27
Extract

2.3. Secinājumi
Empīriski socioloģiskā pētījuma rezultātu apkopošana, analīze un interpretācija ļauj veikt šādus secinājumus:
Vienam pusaudzim (D) sociālās adaptācijas process centrā noritējis veiksmīgi. Studiju darba autorei trūkst informācijas, kādi faktori, to ir ietekmējuši (Tas varētu būt turpmākās izpētes jautājums). Iespējams centra darbinieki ir paveikuši efektīvi un profesionāli savu darbu, par ko liecina arī novērošanas rezultāti.
A pusaudzim sociālās adaptācijas process ir ieildzis, bet noris samērā veiksmīgi. Iespējams komunikācijas prasmju problēmas ar vienaudžiem, ko atzīmēja intervijās respondenti un kas tika konstatēts novērošanā, ietekmē šo procesu negatīvi. Iespējams ir nepieciešams lielāks laika periods, lai šīs prasmes uzlabot.
Trīs no pieciem pusaudžiem (B,C,E) sociālās adaptācijas process ir ieildzis un neveiksmīgs, viņi cenšas piesaistīt sev uzmanību ar savu antisociālo uzvedību, ir antivaroņi (C). Pusaudžiem ir problēmas ar izglītības iestādes apmeklēšanu, izvairās no sociālās rehabilitācijas pasākumiem, neprot saturīgi pavadīt brīvo laiku u.c., par ko liecina novērošanas rezultāti. Iespējams to varēja ietekmēt viņu ģimenes vēsture. B pusaudzim ir nepieciešama dziļāka izpēte un efektīvs starpprofesionāļu darbs norobežošanās no citiem mazināšanai un pārvarēšanai, paštēla veidošanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register