Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763798
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori    4
  Patērētāju uzvedības ietekmējošo faktoru pielietošana reklāmā    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Secinājumi
1. Patērētāju uzvedība ir saistīta ar vairākām mācībām un tā izriet no ekonomikas, socioloģijas, psiholoģijas, antropoloģijas un sociālās psiholoģijas.
2. Sociālie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību ir ģimene, atsauksmju grupa, sociālā loma un statuss.
3. Psiholoģiskie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību ir uztvere, mācīšanās, zināšanas, personība, vērtības un ticība.
4. Patērētāju uzvedību ietekmē arī kultūra un patērētāju individuālās atšķirības, kas sevī iekļauj dzimumu, vecumu, ekonomisko stāvokli un dzīves stilu.
5. Veidojot reklāmu ir ļoti svarīgi veidot tādu, kas piesaista patērētāju uzmanību un kas ieinteresē patērētāju. Atkārtojot reklāmu vairākas reizes ir liela iespēja, ka patērētājs atcerēsies par produktu un to arī beigās nopirks.
6. Sociālie pierādījumi (cilvēki ir psiholoģiski vairāk gatavi darīt kaut ko, ja viņi redz, ka to dara arī citi cilvēki) spēj ļoti ietekmēt patērētāju uzvedību. Vēl lielāks efekts ir tad, ja viņi redz, kad to dara viņiem līdzīgs cilvēks vai kāds kas viņus iedvesmo (piemēram, slavenība).
7. Veidojot reklāmu ir ļoti labi jāpārzina sava mērķauditorija, kā arī tas, kādi sociāli un psiholoģiskie faktori viņu uzvedībā ir dominējošie, lai spētu izveidot efektīvu reklāmu un panāktu vēlamo.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register