Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sociālie priekšstati par ētisko līderību uzņēmumā “Norwegian Air”: salīdzinošs pētījums starp Norvēģiju un Latviju

     New

    Research Papers34 Ethics, Business

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:798661
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ētiskās līderības teorētisko aspektu raksturojums    5
1.1.  Ētiskās līderības jēdziens un būtība    5
1.2.  Galvenie ētiskās līderības principi    7
1.3.  Sociālo priekšstatu veidošana par līderību    10
2.  Uzņēmuma “Norwegian Air” raksturojums    12
3.  Pētījuma par sociālo priekšstatu par ētisko līderību rezultāti un interpretācija    15
3.1.  Pētījuma metodes    15
3.2.  Pētījuma izlases apraksts    15
3.3.  Pētījuma norises apraksts    16
4.  Pētījuma par ētisko līderību uzņēmumā “Norwegian Air” rezultāti un to interpretācija    18
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās zinātniskās literatūras un informācijas avotu saraksts    28
  Pielikumi    31
Extract

Ētiskā vadība ir kļuvusi par būtisku uzņēmējdarbības aspektu, uz kuru uzņēmumi
visā pasaulē pievērš arvien lielāku uzmanību. Šī pētījuma aktualitāte ir pamatota uz
vairākiem būtiskiem faktoriem, kas ietekmē gan uzņēmējdarbības, gan sociālās uzvedības
jomas. Pirmkārt, ētiskā līderība kļūst par būtisku aspektu organizāciju darbībā visā pasaulē.
Uzņēmumi tiecas uzlabot savu reputāciju un attiecības ar interesentiem, pievēršot uzmanību
ētikas jautājumiem, kas ietekmē gan iekšējo darbību, gan attiecības ar klientiem un
sabiedrību kopumā.
Otrkārt, Norwegian Air, kā viens no lielākajiem aviopārvadātājiem Eiropā, ir
uzmanības centrā ne tikai ekonomisko faktoru dēļ, bet arī tādēļ, ka aviācijas nozare ir viena
no vissvarīgākajām un konkurētspējīgākajām nozarēm. Šajā kontekstā ētiskā līderība un
uzņēmuma sociālais atbildīgums ir svarīgi elementi, kas ietekmē uzņēmuma reputāciju un
attiecības ar klientiem, regulatīvajām iestādēm un sabiedrību kopumā.
Šī pētījuma problēma ir nepieciešamība izprast sociālos priekšstatus un vērtējumus
par ētisko līderību uzņēmumā "Norwegian Air", veicot salīdzinošu analīzi starp
darbiniekiem Norvēģijā un Latvijā. Nepieciešams noskaidrot, kāda veida līderība tiek
uztverta kā ētiska un kā tā tiek praktizēta dažādās kultūrās, identificējot iespējamās atšķirības
un līdzības.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,26 €
Work pack Nr. 1405922
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register