Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:162848
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Jēdzienu skaidrojumi    4
1.  Sociālie tīkli un to lietojums    6
2.  Aptaujas datu analīze    8
2.1.  Inovāciju informācijas avoti    16
  Secinājumi un priekšlikums    17
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    18
Extract

Secinājumi un priekšlikums
Apkopojot un izanalizējot iegūtos datus varēja secināt ka pētījumā izvirzītā hipotēze - jauniešiem sociālajos tīklos iegūtā informācija šķiet pietiekama un pilnvērtīga ikdienas vajadzībām - apstiprinājās. To pierādīja gan iegūtie dati no aptaujām par problēmu vispārinātā veidā, kas tika izplatītas elektroniskā veidā, gan arī pārbaudot izvirzīto hipotēzi uz konkrētu situāciju – analizējot studentu mājās darbus par to, kādus avotus studenti izmanto, meklējot informāciju par atkualitātēm inovāciju jomā.
Pētījuma mērķis tika veiksmīgi sasniegts un uzdevumi izpildīti, jo pēc veiktās aptaujas tika noskaidroti un izpētīti jauniešu paradumi attiecībā uz aktuālās informācijas iegūšanu, izmantojot sociālos tīklus vai citus informācijas avotus. Mērķi sasniedzot varēja secināt, ka patreiz jauniešu vidū informācijas gūšanas nolūkos visaktīvāk tiek lietoti sociālie tīkli un interneta resursi, pamazām aizstājot tādus tradicionālos informācijas sniedzējus kā televīzija, preses izdevumi, un īpaši radio.
Nozīmīgākie secinājumi darbu noslēdzot:
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 95% izmanto sociālos tīklus, televīziju skatās tikai 20.3%, radio klausās 46%, bet preses izdevumus lasa 24%, kas norāda uz sociālo tīklu nozīmi jauniešu ikdienā;
• no aptaujātajiem respondentiem ikdienā: 24% skatās informatīvas televīzijas pārraides, 8% klausās informatīvas radio pārraides, bet preses izdevumus par biznesu lasa 19% un uz kultūru, vēsturi un zinātni balstītus preses izdevumus lasa tikai 16%, kas liecina par to, ka jauniešu interese par masu mediju sniegto informāciju ir zema;
• jauniešu vidū vecumā no 19-28 sevišķu lielu popularitāti ir guvuši galvenokārt ārzemju sociālie tīkli kā Facebook, Twitter, Instagram un arī pašmāju Draugiem.lv, kas ikdienā tiek izmantots ne vien izklaidei, bet arī informācijas gūšanai par dažādām tēmām, kā arī tiek izmantoti mācību procesos;
• 78.4% no aptaujātajiem respondentiem uzskata, ka ikdienā iegūtās informācijas daudzums ir pietiekami aktuāls un kvalitatīvs, bet tikai 21.7% no respondentiem uzskata, ka informācija neatbilst viņu prasībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1349664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register