Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688116
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ievads    3
  Sociālie tīkli    4
2.  Sociālo tīklu ietekme uz patērētāju un zīmoliem    6
3.  Fakti un tendences par sociālajiem tīkliem    11
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Cilvēkiem jau kopš radīšanas brīža ir bijusi stipra vēlme veidot attiecības, komunicēt savā starpā un  grupēties pēc interesēm, pēc nodarbēm, kultūras u.tml. Attīstoties interneta tehnoloģijām, tas viss ir pārgājis virtuālajā vidē, un tieši interneta sociālie tīkli ir ļāvuši tam notikt.
Sociālie tīkli ir tīmekļa vietnes, kur, reģistrējoties un izveidojot savu individuālo profilu, ir iespējams sazināties ar citiem cilvēkiem, izteikt savu viedokli par dažnedažādiem notikumiem, lietām produktiem. Saziņa tīklā notiek dažādos veidos: dienasgrāmatās un blogos, var paust savu viedokli, var veidot interešu grupas, apmainīties fotogrāfijām, augšupielādēt audio un video failus, sūtīt vēstules utt.
Sociālie tīkli nav tikai izklaide, kas šķirta no reālās dzīves, tie atspoguļo būtiskas pārmaiņas cilvēku savstarpējā mijiedarbībā un cilvēku attiecībās ar medijiem.
Darba aktualitāti noteica tas, ka pēdējo gadu laikā strauji palielinās aktīvu interneta, tieši sociālo tīklu apmeklētāju, lietotāju skaits, kas savus iecienītākos sociālos tīklus izmanto visās diennakts stundās, lai realizētu savas vajadzības, kas ir tikpat daudzveidīgas kā paši lietotāji.
Šis referāts izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kas tieši ir sociālie tīkli, kā tie ietekmē patērētāju. Lai šo mērķi īstenotu, darba autore izvirza sev šādus uzvedumus:
noskaidrot, kas ir sociālie tīkli;
noskaidrot, kāda ir sociālo tīklu ietekme uz patērētājiem;
noskaidrot, kāda ir sociālo tīklu ietekme uz zīmoliem;
kādas tendences novērojamas saistībā ar sociālajiem tīkliem;
izdarīt secinājumus par pētījuma laikā iegūto informāciju.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1235941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register