Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275278
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Pirmslomu stadija ( līdz 3 gadu vecumam).
Neko daudz neatceros. Bet zinu to, kad biju maziņa mani pieskatīja tētis un māte strādāja. Iespējams tāpēc esmu tik ļoti tēvā atsitusies, jo dien dienām pavadīju laiku ar viņu. Šobrīd man ir tipisks viņa raksturs – klusa, nerunīga, bet kārtīga.
Un vēl, atceros, ka man mazai bija visapkārt kustīgais – vistas, cāli, kazas, rukši, kaķi un suņi. Respektīvi šie visi nosauktie dzīvnieki atradās man visapkārt un tagad ļoti mīlu dzīvniekus, un zinu kā nedrīkst pret tiem izturēties.

2.Lomu un statusu uzspiešanas stadija ( 3-5 gadi).
Savus kustības eksperimentēju atdarinot savu tēti – būvnieku. Paņēmu baļķi, naglas (es zināju, kur tētis tās glabā), mazu āmuru un nagloju naglas, bet protams, vecāku klātbūtnē. Un man tā nodarbe iepatikās un katru dienu triecu baļķī naglas. Tētis cēla bērnudārziem tādas aktivitāšu sienas, kuras sadalīja telpu divās daļās, tur bija vietas, kur pakarāties, uzrāpties, visādi caurumi, kur ložņāt un alas Tur es tētim biju vienmēr blakus, jo man patika vērot kā viņš būve un ceļ to sienu. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register