Latvijas Sarkanais Krusts ir starptautiska humānā kustība, kuras mērķis ir kustība ir aizsargāt cilvēka dzīvību un veselību, novērst cilvēku ciešanas un to atvieglošana neatkarīgi no rases, reliģiskajiem un politiskajiem uzskatiem [6]. Efektīvai saziņai Sarkanais Krusts izmanto Facebook un Twitter. Organizācijas ievietotos ziņojumus nepārtraukti lasa un izplata simtiem (un dažreiz tūkstošiem) cilvēku katrā no šiem tīkliem ļauj piesaistīt vairāk auditorija. NVO izplata saturu, kas ir vērtīgs un nozīmīgs lasītājiem. Šis informācijas izplatīšanas veids ļaus sazināties ar cilvēkiem ārpusē sabiedrībā un ieinteresēt jaunus potenciālos NVO atbalstītājus.
Secinājumi
Kā jau, vispārējais "pareizais" sociālo mediju izmantošanas veids nepastāv, katra nevalstiskā organizācija izvēlas savu stratēģiju komunikācijā. NVO panākumi ir atkarīgi no labi izstrādāta komunikācijas plāna un tā konsekventa īstenošanas. Acīmredzot sociālie mediji straujā laikā informācijas tehnoloģiju attīstībā ir kļuvusi par neatņemamu NVO komunikācijas daļu ar to auditorija. Interneta lietotāju, īpaši sociālo platformu lietotāju skaits plašsaziņas līdzekļi nepārtraukti pieaug, tiešsaistes saziņa pamazām aizstāj citus komunikācijas veidus. Personas galvenās iezīmes XXI gadsimtā ir izpratne, komunikācija un mobilitāte. Internets un sociālie mediji var nodrošināt visu vajadzīgo mūsdienu sabiedrības vajadzībām. Sociālie mediji šodien ir vieni no visvairāk ērtākajiem, visefektīvākie un modernākie saziņas rīki, kas līdz šim var pastāvēt.
Izveidoju Facebook postu, kas aicinās jauniešus pievinoties Latvijas Sarkanās Krusta Jaunatnes organizācijai.…