Secinājumi
1. Sociālās reklāmas uzdevums ir motivēt mērķauditoriju rīkoties sociāli atbildīgi, sekmēt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā, pievērst cilvēku uzmanību kādai sabiedrībā aktuālai problēmai.
2. Sociālajām kampaņām jābūt ilgstošām, jo īslaicīgām var nebūt vēlamais rezultāts vai tāds vispār var izpalikt.
3. Reklāma var ietekmēt cilvēku tādā veidā, ka šī ietekme paliek ietekmētājam neapzināta.
4. Vispopulārākās no sociālajām reklāmām ir Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālās kampaņas.
5. Iedarbīgākās sociālās reklāmas ir Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālās kampaņas.
6. Liela nepieciešamība ir izveidot sociālās reklāmas par pirmsskolas vecuma bērnu atkarību no IT tehnoloģijas.…