Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:155493
 
Evaluation:
Published: 28.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
Teorētiskā daļa    5
1.1.  Bērna psihes attīstība    6
1.2.  Informācijas uztvere    7
1.3.  Manipulācijas masu medijos    8
1.4.  Agresivitāte reklāmās    10
1.5.  Seksualitāte reklāmās    11
II  Izpētes daļa    12
2.1.  Intervija ar reklāmas aģentūras līdzīpašnieci    12
2.2.  Anketēšanas rezultāti xxxxx vidusskolā    13
2.3.  Intervija ar skolas psiholoģi    15
2.4.  Skolotāju intervēšanas rezultāti    16
III  Jaunrades daļa    17
3.1.  Ieteikumi reklāmas negatīvās ietekmes samazināšanai uz bērniem    17
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
  Anotācija    21
  Annotation    22
  Pielikums    23
Extract

Ievads
Izvēlējos rakstīt darbu par reklāmas negatīvo ietekmi uz bērnu psihi un domāšanu, jo mūsdienu pasaulē uz katra soļa ir redzamas reklāmas, plakāti un cita veida informatīvi līdzekļi, kas iespaido mūsu uzvēli attiecībā pret piedāvāto preci vai pakalpojumu, gan arī atstāj neizdzēšamu iespaidu uz mūsu domāšanu un psihi. Aizvien aktuālāka mūsdienu sabiedrības problēma ir reklāmu un televīzijas pārraižu negatīvā ietekme uz bērniem, to domāšanu un psiholoģisko stāvokli. Aktuālākā problēma, kas saistās ar reklāmu ir pārmērīga seksualitātes un agresijas izpausme, kas parādās reklāmās, lai piesaistītu patērētāju uzmanību. No reklāmas nav pasargāts neviens no mums, jo ikdienā reklāmas sastopamas uz katra soļa – televīzijā, radio, internetā, veikalos, uz transportlīdzekļiem u.t.t. raugoties uz situāciju sabiedrībā novēroju, ka vislielāko iespaidu uz bērniem atstāj tieši reklāmas, kas tiek demonstrētas televīzijā, tāpēc zinātniski pētnieciskajā darbā apskatāmās problēmas cēloņi ir tieši televīzijas reklāmas.
Latīņu teiciens skan: „Ja esi brīdināts, tātad esi apbruņots.” Izvēlējos rakstīt par tematu – reklāmas negatīvā ietekme uz bērniem, lai informētu visus interesentus un arī pati uzzinātu vairāk par reklāmu negatīvo ietekmi, manipulācijas veidiem, būtību un veidiem kā pasargāt sevi no reklāmu ietekmes. Cilvēks izmanto zināšanas, lai izstrādātu manipulatīvas tehnoloģijas, cilvēkam pašam ir jāzina, kā tām turēties pretī, jo tikai zināšanas ir ierocis, kas spēj mūs padarīt brīvus savā izvēlē.
Novērota vardarbība programmē skatītāju uz agresīvu uzvedību, aktivizējot domas, kuras ir saistītas ar vardarbību(Berkowitz 1984; Bushman & Geen 1990). Balstoties uz šo izteikumu var secināt, ka vardarbībai bērnu un jauniešu starpā viens no iemesliem ir agresija reklāmās. Kā galvenā pētāmā problēma zinātniski pētnieciskajā darbā ir bērnu uzvedība un sajūtas, psihiskais stāvoklis, kas radies reklāmu ietekmē. Galvenie izpētes jautājumi: bērnu uzvedības pētīšana pēc dažādu reklāmu noskatīšanās; bērnu uzvedības īpatnības skolā, ko varēja ietekmēt, izraisīt reklāmas televīzijā .
Darba hipotēze: Pārmērīgā agresija un seksualitāte reklāmās pamudina bērnus uz vardarbību, iespaidojot bērnu psihi.
Darba mērķis ir noskaidrot reklāmu ietekmi uz bērniem vecumā no 7-13 gadu vecumam un izstrādāt ieteikumus kā rezultatīvāk pasargāt bērnus un izvairīties no manipulācijas reklāmās.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi galvenās empīriskās pētījuma metodes ir teksta analīze, intervēšana(skolotājus, reklāmas aģentūras pārstāvi, skolas psiholoģi) un izpēte (anketēju 121 respondentu – skolēnus no 1. – 4.klasei). Nepieciešams atrast maksimāli daudz informācijas par bērnu psihes attīstību, to ietekmējošiem faktoriem, informācijas uztveri, reklāmas būtību, funkcijām, vardarbību un citām negatīvām izpausmēm reklāmās. Tāpat svarīgi ir izstrādāt aptverošu interviju, ar kuru varētu intervēt audzinātājus, reklāmas aģentūras darbinieci, skolas psiholoģi, lai spriestu par situāciju pilnvērtīgāk. Darbā izmantotās teorētiskās pētnieciskās metodes: dedukcijas metode, kad uzzinot dažādus faktus par reklāmām, par bērnu attīstību var izsecināt, ka reklāmas bērnus attīstības procesā iespaido visvairāk; analīze, kas ļauj pilnībā aptvert un izanalizēt dotos faktus, informāciju, lai izprastu reklāmas agresijas mērķus, nozīmi un citus faktorus; sintēze, lai visus apstākļus un faktorus, kas ietekmē bērnu varētu savienot un izsecināt konkrētus secinājumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register