Kvalifikācijas darba mērķis ir veikt izglītības iestādes sociālpsiholoģisko izpēti.
Darba uzdevumi:
Noskaidrot organizācijā pastāvošās problēmas, kuras varētu mazināt organizācijas darbības efektivitāti.
Veikt problēmu izpēti un analīzi, pamatojoties uz intervijās ar organizācijas darbiniekiem gūto informāciju un zinātniskajā literatūrā gūto informāciju par līdzīgu problēmu izpēti.
Izvēlēties piemērotas metodikas un veikt praktisku problēmu izpēti.
Veikt iegūto datu matemātisko apstrādi, iegūto rezultātu analīzi un interpretāciju.
Sniegt ieteikumus organizācijas darbinieku darba efektivitātes veicināšanai.
Kvalifikācijas darba veikšanai kā pētāmo organizāciju izvēlējos izglītības iestādi. Pēdējā laikā sabiedrībā aktuāli kļuvuši jautājumi, kuri saistīti ar izglītības iestāžu darbības efektivitāti. Sociālekonomiskais stāvoklis valstī ir mazinājis pedagogu darba prestižu, ir krities skolotāju profesijas novērtējums. Tas savukārt varētu likt domāt par to, vai cilvēki, kuri pašlaik izvēlas veikt skolotāju darbu spēj to darīt pietiekoši efektīvi. Tāpēc kvalifikācijas darbā izvēlējos veikt skolotāju kolektīva sociālpsiholoģisko izpēti, lai noskaidrotu, kādi faktori varētu traucēt skolotājām efektīvi veikt mācību un audzināšanas darbu skolā.
Pētāmā organizācija ir pamatskola, kura nodrošina izglītības iegūšanu 1. – 6. klases skolēniem.
Pētāmā skola ir birokrātiska tipa organizācija. Šajā organizācijā ir centralizēta vadības sistēma. Katram organizācijas loceklim ir noteikti pienākumi un atbildība, kas atbilst viņu ieņemamajam statusam organizācijas darba dalīšanas sistēmā.
Organizācijas darbības mērķis ir skolēnu apmācība, audzināšana un personības izaugsmes veicināšana.…