Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911202
 
Evaluation:
Published: 22.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Starpkulturāla vide    4
2.  Somija    5
3.  Somu kultūra biznesa vide    5
4.  Secinājumi par somu kultūras biznesa vidi pēc MOLE kartes    7
Extract

Vārds „kultūra” nāk no latiņu vārda colere, kas nozīme „kultivēt, apstrādāt zemi”. Saskaņā ar vārdnīcu, ar šo jēdzienu apzīmē vēsturiski izveidojušos sabiedrības, radošo spēku un cilvēkspēju attīstības līmeni, kas izpaužas dzīves organizēšanas un cilvēku darbības tipos un formās, kā arī viņu izveidotās materiālās un garīgās vērtībās.1
Tomēr arī šī definīcija atspoguļo tikai vienu no kultūras izpausmēm. Ir jāpiekrīt, ka kultūra ietver sevī pilnīgi visu, kas ir cilvēkam apkārt un kas ir radies tā darbības rezultātā, sniedzoties pāri tam, ko mēs apzīmējam kā kultūru šaurā nozīmē, proti, mākslai, teātrim, literatūrai, u.tml.
Kultūra vienmēr ir bijusi cieši saistīta ar cilvēku, jo cilvēks ir tas, kas to veidojis visos laikos. Taču vienlaikus arī katrs cilvēks, katra personība ir kādas noteiktas kultūras vides produkts, jau agrā bērnībā uzņemot tradīcijas, attiecību sistēmu, vērtības, pasaules redzējumu. Līdz ar to dialogs starp divām personām, kurām ir atšķirīga kultūrētiskā pieredze, vienlaikus ir arī dialogs starp divām kultūrām, starp divām pasaulēm.
Biznesam kļūstot globālam, kultūra ir pārvērtusies arī par svarīgu uzņēmējdarbības faktoru. Biznesa vidē uzskati par vadītāja lomu, apspriežu funkciju, plānošanas nepieciešamību, komandas nozīmi vai pat pašu organizācijas mērķi bieži tiek pašsaprotami un kolēģi tos pat neapspriež. Tomēr pat divās kaimiņvalstīs tie var izrādīties ļoti dažādi. Eiropas uzņēmēju mērķi ir šķietami ārkārtīgi līdzīgi, tomēr to īstenošanas taktika var būt radikāli atšķirīga.2 …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1308810
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register