Jau daudzas tūkstošgades cilvēces attīstībā ir pazīstams vārds „spēle”. Mūsdienās dažādās dzīves un zinātnes nozarēs plaši tiek izmantotas spēles. Arī skolā – mācību un audzināšanas procesā – tiek izmantota spēle. Pēdējās desmitgadēs spēle droši ienāk kā mācību forma ne tikai skolā, bet arī augstskolā, biznesa menedžmentā, kolektīva vadības organizācijas apguvē.
21.gs.mūsu bērni dzīvos pasaulē, kuras virzītājspēks būs informācijas apmaiņa ar tehnoloģijas palīdzību. Lai skolēni spētu gūt panākumus, viņiem jāpārzina matemātika un jārisina problēmas, izmantojot matemātisko domāšanu. Te ir jāpiebilst, ka matemātikas mācību priekšmets ne visiem izglītojamiem padodas un liekas saistošs.
Gandrīz lielu skaitu matemātikas stundu, skolēni nosēž vienkārši tāpat. Ja šīs stundas nebūs interesantas, nebūs radošā elementa – spēles , tad arī skolēnu izziņas intereses netiks attīstītas. Izziņas intereses veidosies tikai tad, kad skolēnam pati mācību darbība būs interesanta. Spēles paaugstina skolēnu interesi par matemātiku. Spēlējoties tiek atkārtota mācību viela.
Balstoties uz iepriekš minēto, darba autore , Ludzas 2.vidusskolas skolotāja, ir izstrādājusi zinātnisko darbu par spēļu pielietojumu matemātikas stundās.
Maģistra darba, “Matemātiskās spēles matemātikas apguves procesā 7. klasē”, autore savā praksē ir pārliecinājusies, ka matemātiku daudz interesantāk ir apgūt ar spēles palīdzību. …