Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355155
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pieci modeļi, ko var izmantot kampaņu veidošanā, ir
uztveres/mācīšanās efekti
sociālās mācīšanās
kognitīvās konsistences
zemas iesaistes
vērtību maiņas
Katrs modelis ataino to, kā dažādos apstākļos veidojas komunikāciju efekti.
Attieksmes maiņa ir uztveres pieejas, kognitīvās teorijas un vērtību maiņas galvenais efekts vai iznākums Sociālā mācīšanās teorija ietver rīcības modifikācijas modeli.

Pirmie divi modeļi ir balstīti uz sociālās psiholoģijas mācīšanās efektu.
Instrumentālajā mācīšanās teorijā galvenā doma ir, ka viedoklis vai attieksme kļūst ierasta, jo tā atklāj izpausmes vai iekšēju atkārtojumu, kas seko pēc gaidām vai pozitīvas pieredzes. Šo kognitīvo – attieksmes – darbības efektu hierarhija ir pamats, lai pārbaudītu, kā komunikāciju efekti ietekmē katru posmu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register