Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:550561
 
Evaluation:
Published: 13.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sporta pedagoga profesionālās ētikas pamatprasības    4
  Sporta pedagoga galvenais uzdevums    6
  Sporta pedagoga tiesības    6
  Sporta pedagoga pienākumi    6
  Svarīgākās pedagoģiskās spējas    7
  Sporta ētikas kodekss    7
  Kodeksa mērķis    8
  Sporta ētikas kodeksa secinājumi    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Secinājumi
1. Noskaidroju, ka sporta pedagoga ētikas pamatprasības sakrīt ar vispārējām visu pedagogu ētikas pamatprasībām. Un tās it : skolotāja ētiskās darbības pamatprincipi ir profesionalitāte, koleģialitāte, brīvība, atbildība, taisnīgums, patiesums, cieņa un pašcieņa, smalkjūtība.
2. Sporta pedagogam ir tiesības izvēlēties darba formas un metodes. Saņemt darba samaksu un valsts garantētu apmaksātu ikgadēju atvaļinājumu. Izteikt priekšlikumus skolas vai sporta kluba attīstībai, iekšējās kārtības nodrošināšanai. Saņemt padagoģiskajam darbam nepieciešamo materiālu nodrošinājumu. Sporta pedagoga pienākumos ietilpst : sekmēt izglītojamo garīgo un fizisko attīstību. Attīstīt ētiskās vērtības bērnos. Radoši un atbildīgi piedalīties attiecīgo izglītības programmu īstenošanā. Audzināt krietnus, godprātīgus jauniešus, Latvijas patriotus. Ievērot skolēnu tiesības. Pastāvīgi pilnveidot savu izglītību un profesionālo meistarību. Pedagogs ir atbildīgs par savu darbu, tā metodēm, paņēmieniem un rezultātiem. Nepieciešamākās spējas, ko vajadzētu attīstīt ikvienam skolotājam ir organizatoriskās, didaktiskās, perceptīvās spējas jeb spēja izprast skolēnu, komunikatīvās, oratora, aktiera un aksioloģiskās spējas.
3. Kodeksa pamatprincips : godīgu spēļu sekmējošie ētiskie apsvērumi ir neatņemami, nevis tikai iespējami sporta aktivitāšu, sporta politikas un vadīšanas elementi un tie piemērojami visos sporta darbības līmeņos, kā izklaides sporta veidos, tā sporta sacīkstēs.
4. Manuprāt, ir ļoti labi, ka ir iztrādāts viens kopējs sporta ētikas kodekss un tajā ietvertas nozīmīgas pamatdomas par godīgas spēles svarīgumu, kas ietver vairākus apakšpunktus arī par dopinga apkarošanas nozīmi un labprātīgu un labvēlīgu dalību sporta aktivitātēs, pasākumos un sacensībās.
Pilnībā piekrītu, ka sporta pedagoga ētiskās pamatprasības sakrīt ar jebkuru citu zinātņu pedagogu ētiskajiem aspektiem, tāpat kā nepieciešamās spējas visiem pedagogiem nepieciešams attīstīt vienas un tās pašas. Protams, dažādu nozaru pedagogiem atšķiras prioritārās spējas, kuras jāattīsta vispirms un pamatīgāk, kā citas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1245199
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register