Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322563
 
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Ievads    5
1.  Motivācijas definīcija    6
1.1.  Motivācijas veidošanās    8
2.  Motivācijas nozīme mācībās jauniešiem    9
3.  Sportista motivācija    10
4.  Praktiskā daļa    12
4.1.  Pētījuma organizācija un metodiskais raksturojums    12
4.2.  Pētījuma rezultātu analīze    12
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Extract

Secinājumi
Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir iegūta informācija par to, ka nodarbošanās ar sportu ietekmē mācību vērtējumus un jauniešu mācību motivāciju. Kā arī iegūtie dati ir salīdzināti, lai saskatītu atšķirības starp sportojošajiem un nesportojošajiem jauniešiem un to mācību motivāciju.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Tika analizēta pieejamā literatūra, tika izveidota aptauja un tās rezultāti izmantoti, lai analizētu un salīdzinātu jauniešu motivācijas veidu saistībā ar mācībām un mācību vērtējumiem, kā arī tika noteikts jauniešu motivācijas veids.
Hipotēze par to, ka sportistu vērtējumi mācībās ir zemāki nekā skolēniem, kuri sporto, nav apstiprinājusies. Arī hipotēze, ka sportistiem dominē ārējā motivācija nav apstiprinājusies. Iegūtie dati pierāda pretējo.
Veiktie pētījumi pierāda, ka:
1. Sportojošo jauniešu mācību vērtējumi ir augstāki
2. Iekšējā motivācija dominē sportistu vidū, bet nesportisti ir vairāk ārēji motivēti
3. Skolēniem, kļūstot vecākiem, iekšējā motivācija ir dominējošā, savukārt, ārējā motivācija
4. Jauniešiem, kļūstot vecākiem, ir vērojama sekmju pasliktināšanās neatkarīgi vai jaunietis nodarbojas ar sportu vai nē.
Šo darbu var izmantot tālākai pētniecības darbībai, lai turpinātu izpēti par sportistu motivāciju mācībās, kā arī, lai apstrīdētu sabiedrībā izveidojušos uzskatu par to, ka sportisti nav motivēti mācīties un sasniegt augstus vērtējumus mācībās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register