Rotaļnodarbības apraksts:
Nodarbību skolotāja iesāk ar to, ka pastāsta bērniem, ka mūsu vietējā sabiedrībā dzīvo visdažādākie cilvēki. Skolotāja iepazīstina bērnus ar vietējās sabiedrības jēdzienu. Vietējā sabiedrība ir cilvēku grupa, kuri dzīvo tuvu viens otram un kuri var strādāt kopā, lai visiem no tā būtu labums.
Grupas telpā ir iekārtots mājīgs stūrītis, kur bērni var klusiņām sēdēt kopā. Ir izstādīti attēli, kuros redzami dažādu kultūru pārstāvji, kuros ietverti visu vecumu cilvēki. Spilveni ir salikti mājīgajā stūrītī, tā lai bērniem patiktu tur sēdēt un skatīties uz attēliem.
Skolotāja pavaicā bērniem, kādā ziņā pie sienas piestiprinātajos attēlos redzamie cilvēki izskatās atšķirīgi un kādā – līdzīgi. Bērni izsaka savas domas. Skolotāja pārrunā ar bērniem par to, kādi cilvēki dzīvo viņu apkārtnē. Vai bērni ir redzējuši kādreiz kādu līdzīgu cilvēku attēlā redzamajiem cilvēkiem un kur. Bērnu un skolotājas starpā risinās sarunas.
Skolotāja pastāsta bērniem, ka mūsu sabiedrībā ir dažādu tautību, rasu un kultūru pārstāvji – vīriešus un sievietes. Visi cilvēki ir vienādi.Skolotāja pajautā bērniem, lai viņi pastāsta ko dara šie cilvēki. Skolotāja pārrunā ar bērniem, kā viņi ar savu darbu palīdz visai sabiedrībai. Skolotāja ierosina bērniem padomāt par to, kādā ziņā šie cilvēki ir līdzīgi: viņi visi valkā apģērbu, ēd ēdienu, gandrīz visi dzīvo mājās vai dzīvokļos, viņi visi strādā un rotaļājas.
…