Šajā darbā tiks veikta Latvijas un Īrijas makrovides analīze, kā arī abu valstu starptautiskās vides analīze, lai varētu efektīvāk noteikt Sabiedrības ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā SIA) ‘’Lāči’’ produkcijas eksporta iespējas un sasniegtu darba mērķi – veikt Īrijas – Latvijas mārketinga vides analīzi SIA ‘’Lāči’’ produkcijas eksportam.
SIA ‘’Lāči’’ produkcijas eksports uz Īriju tika izvēlēts, balstoties uz SIA ’’Lāči’’ ilgo pieredzi izstrādājumu ražošanā, kas atšķiras no konkurentu produkcijas, izcilās garšas un augstās uzturvērtības ziņā, un Latvijas un Īrijas pozitīvajām attiecībām starptautiskajā tirgū.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai bija: iepazīties ar pētāmo uzņēmumu tā produkciju un darbības rezultātiem, apkopot faktus par Latvijas un Īrijas makrovidi, analizēt iegūto informāciju un faktus, apskatīt starptautisko mārketinga vidi, izanalizējot Latvijas un Īrijas attiecības starptautiskajā tirgū, iepazīties ar konkurentiem, noteikt segmentu un atrast mērķa pircēju, izmantojot segmentēšanas pazīmes un raksturlielumus, izanalizēt 4P pielietojumu eksporta tirgū, izdarīt secinājumus, balstoties uz augšminētajiem pētījumiem.…