Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Statistikas pētījums. Faktori, kas ietekmē divu dažādu skolu 5. un 8.klases skolnieku atzīmes

     

    Research Papers9 Statistics

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,33 (11%)
Discounted price*:
2,66
Purchase
Add to Wish List
ID number:151668
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Novērošanas veidi    4
  Grupēšana    4
  Pētījums    6
  Diagrammas    6
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Secinājumi
1. Vecāku līdzdalība skolēna mācību procesā uzlabo skolēna atzīmes.
2. Vecāku uzstādītie miega režīmi palīdz jaunietim saņemt nepieciešamo miega daudzumu, kas savukārt uzlabo viņa sniegumu skolā.
3. Vidēji skatoties, meitenēm ir labākas atzīmes nekā puišiem.
4. Pilsētas reģionā t.i. Rīgā vecāki pievērš bērniem gandrīz tik pat daudz uzmanības, cik lauku reģionā t.i. Valkā.
5. Astotajā klasē puiši paliek neatkarīgāki no vecākiem nekā meitenes.
6. Miega daudzums ietekmē atzīmes skolā.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Statistikas pētījums. Faktori, kas ietekmē divu dažādu skolu 5. un 8.klases skolnieku atzīmes”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/151668

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register