Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265369
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  STATISTIKAS INFORMĀCIJA UN TĀS NOZĪME UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    4
  SIA “AUGSTCELTNE” PĀRDOŠANAS DATU ANALĪZE    6
  STATISTISKĀ INFORMĀCIJA PAR DEGVIELAS PĀRDOŠANU    9
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
Extract

IEVADS

Pašreiz ir izveidojusies situācija, kurā mēs tiekam apbērti ar milzīgu informācijas apjomu. Taču, kā rāda dažādas uzņēmēju aptaujas, tieši informācijas trūkums tiek atzīts par vienu no būtiskākajiem uzņēmējdarbības attīstības šķēršļiem. Kāpēc izveidojusies tāda pretruna? Šeit jārunā par to, ka uzņēmēji nespēj orientēties milzīgajā informācijas plūsmā un izvēlēties katrai situācijai vispiemērotāko – dažādiem mērķiem ir nepieciešama dažāda informācija.
Informācija ir galvenais biznesa virzītājspēks. Tā nepieciešama katram uzņēmumam ikvienā darbības jomā. Ir dati, kurus vāc pats uzņēmums, savukārt visapjomīgākais datu apkopojums ir Statistikas pārvaldei, daļa arī specializētajām firmām.
Katrai uzņēmuma funkcijai nepieciešama atšķirīga, specifiska informācija. Neprecīzi atlasīta, nepareizi apkopota, pienācīgi nepārbaudīta un neprofesionāli izvērtēta informācija var būt nevis informējoša, bet gan dezinformējoša, tāpēc ir svarīgi noteikt, tieši kāda informācija ir vajadzīga un būtiska kāda lēmuma pieņemšanai.
Uzņēmējiem jābūt gataviem izprast savas vajadzības, lai lielajā informācijas daudzveidībā varētu pēc iespējas precīzāk izvēlēties to, kas viņiem būtu optimālākais un racionālākais.
Darba mērķis ir izanalizēt statistisko informāciju un tās nozīmi uzņēmējdarbības plānošanā, kontrolēšanā, pētīt informācijas klasifikāciju, informācijas pareizības pārbaudi un tās iespējas kā arī pētīt praktiski strādājoša uzņēmuma statistisko informāciju un veikt tās analīzi. Šajā studiju darbā tiks aplūkoti SIA “Augstceltne” degvielas realizācijas dati un veikta to analīze.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register