Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:602694
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Īss uzņēmuma apraksts. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” tika dibināta 1994.gadā. Šobrīd uzņēmums veiksmīgi darbojas 14 gadus. Uzņēmums atrodas mazpilsētā un tā pamatdarbība ir sadzīves preču un elektropreču, mežu, dārzu, parku tehnikas un inventāra mazumtirdzniecība, un moto preču mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība, kā arī šo preču remonta pakalpojumu sniegšana – garantijas un pēc garantijas apkalpošana visām precēm. Uzņēmumā ir nodarbināti 15 cilvēki. SVID analīze tika veidota mežu, dārzu un parku tehnikas un inventāra tirdzniecības nozarei (turpmāk tekstā mežu un dārzu tehnikas nozare), kas piedāvā arī servisu garantijas un pēc garantijas apkalpošanu. Jāatzīmē, ka uzņēmums šai nozarē gan pilsētā, gan visā rajonā viennozīmīgi ir līderis. Tieši šī nozare tika izvēlēta, lai noskaidrotu, cik tuvu vai tālu aiz uzņēmuma stāv sekotāji un kā tie mūs ietekmē.
Uzņēmuma misija: Izprast un piepildīt patērētāju vēlmes atbilstoši tirgus situācijai, sekot līdzi jaunākajai tehnikai un spodrināt uzņēmuma zīmolu un reputāciju. Uzņēmuma vīzija: Turpinot veiksmīgi darboties nozarē un saglabājot līderību, attīstīties Latvijas mērogā, paplašināt klientu loku un piedāvāt arvien jaunus produktus, kas nodrošinātu atrašanos attīstības procesu priekšgalā. Uzņēmuma mērķi: •Nodrošināt stabilu vietu tirgū un saglabāt virsroku pār konkurentiem; •Nodrošināt vērtīgo uzņēmuma darbinieku nemainību un paaugstināt darbinieku kvalifikāciju; •Nodrošināt klientiem nemitīgu produkcijas pieejamību; •Izmantojot pārdomātu un efektīvu reklāmu, būt soli priekšā konkurentiem sekotājiem.
Uzņēmums „X” galvenokārt piedāvā tādu pazīstamu kompāniju produktus kā Husqvarna, Partner, Jonsered, kas sastāda apmēram 90% no veikala piedāvājuma.
Veidojot SVID analīzi un salīdzinot uzņēmumu „X” ar tā konkurentiem mežu un dārzu tehnikas nozarē, darba autore izdalīja nozīmīgākos faktorus iekšējā un ārējā vidē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1133717
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register