Aizvien lielāka vajadzība apdrošināties paliek arī Latvijā, taču apdrošināšanas prakse vēl nav plaši attīstīta un joprojām ne visiem ir skaidrs priekš kam tas viss ir vajadzīgs. Tāpēc viena no apdrošināšanas sabiedrības pamatproblēmām ir sabiedrības neizpratne par apdrošināšanas nepieciešamību, kas būtiski ietekmē apdrošināšanas nozares attīstību kopumā. Tādēļ ir nepieciešama mārketinga stratēģiskā plānošana, ar kuras palīdzību aprdrošināšanas sabiedrība spētu pārdot savus pakalpojumus, tādējādi sasniedzot savus izvirzītos mērķus.
Šī mārketinga problēma ir ņemta par pamatu studiju darba tēmas izvēlē. Darba mērķis ir izpētīt AAS „ERGO Latvija” stratēģiskās plānošanas procesu un noteikt kādu no stratēģijām izmanto minētā apdrošināšanas sabiedrība. …