Mana zinātniski pētnieciskā darba tēma ir „Stress bērnu un jauniešu vidū”. Es izvēlējos šādu tēmu, jo, manuprāt, tā ir ļoti svarīga visiem. Skolēni labāk izpratīs to, kas ar viņiem notiek stresa situācijās un kā to pārvarēt, bet skolotāji vairāk iedziļināsies skolēnu uzvedībā, jo iespējams tajā slēpjas stresa pazīmes, kas neļauj bērnam pilnīgi iesaistīties mācību norisē un skolas dzīvē. Ar savu darbu es vēlos uzzināt ko vairak par stresa cēloņiem, sekām un veidiem, kā cīnīties ar negatīvo stresu, kā arī to, cik daudzi no manas skolas audzēkņiem ikdienā saskaras ar stresu un kura ir tā vide, kas visvairāk rada spriedzi.
Pētījuma objekts: Mūsdienās arvien vairāk un vairāk ir tādi bērni, kas jūtas pastāvīgi satraukti, nejūtas ērti vidē, kurā viņi uzturas, kā arī nejūtas saprasti un drošībā! Vai tās ir stresa sekas? Kā bērni un jaunieši pārvar distresu?
Pētījuma priekšmets: Stress bērnu un jauniešu vidū, veidi, kā viņi to pārvar.
Mērķis: Atrast atbildes uz izvirzītajiem jautājumiem, izprast bērnu un jauniešu uzvedību stresa situācijās, atrast vispiemērotākos veidus distresa pārvarēšanā.
Hipotēze: Bērnu uzvedība stresa sitācijās var krasi mainīties, nēvērīga attieksme pret to var tikai stresa periodu ieildzināt.…