Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447228
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Pamatteorijas par stresu   
1.1.1.  Stress, to veidi un rašanās cēloņi   
1.2.  Pārbaudes darbu organizācija   
1.3.  Kā sagatavoties pārbaudes darbiem   
1.3.1.  Rekomendācijas skolēniem   
1.3.2.  Rekomendācijas skolotājiem un klases audzinātājiem   
1.3.3.  Rekomendācijas vecākiem   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Metode   
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
  Pielikumi   
Extract

Kad tuvojas pārbaudes darbi, mūs pārņem bailes, stress un bezmiegs. Katrs cilvēks gaidāmos pārbaudījumus uzņem citādāk, taču visus vieno kopēja lieta – mācīšanās.
Ļoti pazīstama lieta eksāmenos ir stress, kas traucē koncentrēties, taču no tā atbrīvoties pavisam var būt pat kļūda, jo stress ir ideāls dzinulis mērķu sasniegšanai. Minimāls stress pirms pārbaudes darba ir normāla parādība, un tas var kalpot kā pozitīvs faktors, jo palīdz mobilizēt domas. Tomēr, ja stress ir sakāpināts un traucē sasniegt vēlamo rezultātu, tad jāmeklē iemesli un risinājumi.
Satraukums jeb stress par gaidāmo pārbaudi ir pazīstams daudziem skolēniem. Tas var nopietni apgrūtināt psiholoģisko pašsajūtu un novājināt organismu. Taču lielā mērā drudžaino stāvokli pirms pārbaudījumiem var mazināt, pilnveidojot skolēnu darbu sagatavošanās tehniku, gan veicot citus pasākumus.
Pētījuma tēma: Stress pārbaudes darba laikā.
Pētījuma mērķis: izpētīt stresa līmeni pārbaudes darba laikā.
Pētījuma uzdevumi:
1. Izpētīt teorētisko literatūru par doto problēmu.
2. Izpētīt skolas stresa līmeņus skolēniem.
3. Izstrādāt rekomendācijas un apkopot tās brošūrā „Kā sagatavoties pārbaudes darbiem”
Pētījuma hipotēze: pārbaudes darbu rakstīšanas brīdī skolēnu stresa līmenis ir pietiekami augsts, bet, zinot sagatavošanas darba noteikumus un uzvedības noteikumus atbildes laikā, stresa līmenis var tikt optimizēts.
Pētījuma metode: testēšana.
Pētījuma grupu raksturojumi: pētījumā piedalījās Rīgas 96.vidusskolas vienpadsmito klašu skolēni 16 – 18 gadu vecumā.
Pētījuma priekšmets: personisks stresu līmenis.
Pētījuma objekts: stress pārbaudes darbu laikā.
Pētījuma galvenā teorija: pamatojoties uz biologa un filozofa, kā arī stresa mācības pamatlicēja Selje (Selye)teoriju, kura secināja, ka daudzu slimību iemesls var būt iekšējo un ārējo faktoru savstarpēja mijiedarbība. Slimības rodas kā sekas neveiksmīgiem mēģinājumiem adaptēties piesātinātos stresa stāvokļos. Stresa rezultātā var tikt traumēts kāds dzīvībai svarīgs orgāns. Stress var salauzt organisma aizsargmehānismu. Lai cīnītos ar atkarību no stresora, nepieciešams zināt, kā to pārvarēt. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1134705
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register