Studenti lekcijas apmeklē retāk nekā seminārus (praktiskās nodarbības), jo uzskata, ka semināri ir nozīmīgāki. Viens no iemesliem, ka studenti lekcijās saņem tikai teoriju, kuru pašmācības ceļā var iegūt gan no izdales materiāliem, gan grāmatām, gan interneta resursos. Savukārt, semināros teorētiskās zināšanas tiek pielietotas praktiski, kas seminārus padara saistošākus par lekcijām. Vēl semināru nodarbībās studentu darbs tiek vērtēts ar atzīmi, kas ir viens no svarīgākajiem studentu dzinuļiem diploma iegūšanai. Būtisks problēmas raksturotājs ir tas, ka studentiem ir vēlme un nepieciešamība, lai viņiem tiktu pievērsta uzmanība, un, lai viņi darbībā spētu izpaust savu domu un viedokli.
Pētījuma objekts
Mūsu pētījuma objekts ir Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes studenti.
Pētījuma priekšmets
Studentu uzskati attiecībā pret lekciju un semināru apmeklējumu nozīmīgumu.
Pētījuma mērķis
Uzzināt kādēļ studenti seminārus uzskata par svarīgākiem un saistošākiem nekā lekcijas un apmeklē tos regulārāk.
Pētījuma uzdevumi
Mūsu uzdevums ir izstrādāt anketēšanu un veikt aptauju Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātes studentu vidū. Tāpat mēs apkoposim anketēšanas rezultātus un veiksim secinājumus.…