Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419811
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Aptaujas datu analīze    4
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Extract

Aptaujas datu analīze
Darba ietvaros tika aptaujāti 34 respondenti, kurus sastādīja LLU SZF 1. un 2. kursa studenti (1. kurss – 19 respondenti, 2. kurss – 15 respondenti). Vadoties pēc darbā izvirzītās hipotēzes, iegūtie dati tika grupēti pēc tā, vai respondents studē par valsts budžeta vai par personīgajiem līdzekļiem. 20 no aptaujātajiem studē „budžeta grupā”, bet 14 „maksas grupā”.
Sākumā tika jautāts par respondentu attieksmi pret LLU, kā mācību iestādi. Šajā jautājumā krasas atšķirības viedokļos starp „budžeta” un „maksas” studentiem nebija, attiecīgi pozitīva un vairāk pozitīva attieksme bija 80% un 77% respondentu, bet negatīva 5% un 7%.
Nākamais jautājums bija par to, kas bija noteicošais studiju virziena izvēlē. „Maksas” studenti studē sociologa specialitātē, jo kāds (draugs/draudzene) to ieteica (35.7% respondentu), kā arī 21.4% izvēlējās studēt šeit, jo vienkārši vajadzēja kaut kur studēt un interesē tieši specialitāte. „Budžeta” studentiem nav izteiktas viedokļa vienbalsības šajā jautājumā. 20% vajadzēja kaut kur studēt, interesē specialitāte, kā arī specialitāti izvēlējās tieši tādēļ, jo tika budžetā. Tātad 20% respondentu budžeta vieta ir svarīga.
Izvēlētais studiju virziens vairāk interesē tieši „budžeta” studentus (65% respondentu), neinteresē tikai 5%, pārējiem ne interesē, ne neinteresē. Savukārt 50% „maksas” studentiem programma ir vienaldzīga, 7.1% respondentu pilnīgi neinteresē, bet 42.9% interesē. Šeit jau parādās atšķirības viedokļos, kas varētu norādīt uz motivāciju mācīties, jo specialitāti, kas neinteresē vai ir vienaldzīga, protams, būs mazāka motivācija apgūt.
Nākamais jautājums bija par to, kā studenti izprot vārdu studēt. 45% „budžeta” studentu uzskata, ka studēt nozīmē patstāvīgu darbu, kas arī ir galvenā pazīme, kas atšķir studijas no mācībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1181918
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register