Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918365
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Svešvalodas mācīšanas metodes pirmsskolas vecumā   
  Pirmsskolas vecumā izmantojamo mācību metožu klasifikācija   
  Svešvalodu mācīšanas trūkumi un priekšrocības   
  Svešvalodas standarta analīze   
  Metožu pielietošana pirmsskolas mācību procesā   
  Eksperimentālā daļa   
  Secinājumi   
  Bibliogrāfija   
Extract

Jo vairāk ir iespēju iepazīt pasauli, jo vairāk sajūtu gūst bērns. Sajūtas rada domāšanu, bet domāšanas aizsākums ir priekšstati, kas attīstās jēdzienos. Bērna domāšana ir cieši saistīta ar runas attīstību. Viņš sāk runāt tad, kad rodas apziņa par valodas nozīmi. Valodas apguvē liela loma ir videi, kurā bērns aug, tāpēc, ka bagāta valodas vide sekmē valodas attīstību un apguvi, veicina domāšanas procesu. [1., 16. – 18.]
Autore uzskata, ka bērni agrīnā vecumā apkārtējo pasauli, visu ko viņi redz, dzird, sajūt, uztver un saprot daudz savādāk nekā pieauguši cilvēki, tāpēc viņiem nepieciešama daudz savādāka pieeja un īpašas mācīšanas metodes, lai sekmētu apgūt svešvalodas un veicinātu to pielietošanu.
Daudzi pasniedzēji ir vienisprātis ar to, ka ideāls veids bērnam iemācīt angļu valodu ir runāt ar viņu tajā. Piemēram, mamma mājās visu laiku runā angliski, bet tēvs latviski. Vienīgais nosacījums būtu, ja tomēr bērnam vēl nav palikuši 4 gadiņu, nemainīties lomām, jo bērnam var sajukt. Šis tiešām ir viens no pašiem efektīvākajiem veidiem, taču, ja vecāki nezina angļu valodu tik labi, lai varētu runāt ar bērnu par ikdienišķām lietām, ieteicams ir no sākuma viņiem pašiem apmeklēt angļu valodas kursus. Ja mājās neviens īsti labi nemāk runāt angliski, tad pastāv iespēja nolīgt aukli, kura runās ar bērnu tikai angļu valodā. Ja runa ir par bērnu, kurš ir vecāks par četriem gadiem, tad vislabāk būtu atrast auklīti, kura kādu laiku ir dzīvojusi kādā no angliski runājošām zemēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register