Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • SVID analīze telekomunikācijas uzņēmumam "IZZI" kā stratēģijas izstrādes pirmais etaps

    TOP 500

    Research Papers14 Economics

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196265
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

SECINĀJUMI.
1. SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājas puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus.
2. Uzņēmums var veikt SVID analīzi izstrādājot stratēģisko plānu vai meklējot problēmas risinājumu, kā arī Izstrādājot darbības plānu, kurš ir atkarīgs no vairākiem iekšējiem un arējiem faktoriem, un kura mērķis ir izcelt uzņēmuma stipras puses un optimizēt ārējo iespēju izmantošanu, tajā paša laika samazinot vājo pušu un ārējo draudu ietekmi.
3. Veicot SVID analīzi svarīgi ir izvērtēt ne tikai savu organizāciju, bet arī salīdzinājumā ar citām nozares organizācijās, vislabākajā gadījumā ar sīvākajiem konkurentiem!
4. Būtisks posms analīzē ir SVID matricas izveide, organizācijas nozīmīgākās stiprās un vājās puses pretstatot iespējām un draudiem, tādā veidā izvērtējot stipro un vājo pušu patieso nozīmīgumu!
5. IZZI ir pilna mūsdienīgu telekomunikāciju spektra Quadra Play pakalpojumu sniedzējs un viens no lielākajiem kabeļoperatoriem valstī pēc apkalpoto klientu skaita, kur Latvijas tirgū mājsaimniecību apkalpošanas segmentā kompānija strādā jau 15 gadus, tomēr kārtīgi nostiprināties tai nav arī izdevies, galvenokārt, tāpēc, ka šajā sfērā valda saspringta konkurence.
6. Kompānijas stiprās puses ir pakalpojuma saturs/piedāvājums; cena; spēcīga pārdošanas daļa; attīstīta lojalitātes programma un atlaides Sociālajām sabiedrības grupām (pensionārs, invalīds u.c.).
7. Savukārt kompānijas vājās puses ir klientu apkalpošana; pakalpojumu kvalitāte; reputācija; zīmola atpazīstamība jauniešu vidū; mārketinga aktivitātes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1392016
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register