Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:617061
 
Evaluation:
Published: 18.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA   
1.1.  Organizācijas iekšējā un ārējā vide, tās analīzes metodes   
1.2.  SVID analīze   
1.2.1.  Klasiskā SVID analīze   
1.2.2.  Brīvā SVID analīze   
2.  PRAKTISKĀ DAĻA   
2.1.  SIA “Spilva” SVID analīze   
2.1.1.  Uzņēmuma raksturojums   
2.1.2.  SVID analīze   
2.1.3.  SVID analīzes faktoru novērtējums   
  SECINĀJUMI   
Extract

SECINĀJUMI
Secinājumi:
1. SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus.
2. Kad informācija sadalīta iekšējos (stiprās un vājās puses) un ārējos (iespējas un draudi) faktoros, SVID analīzes rezultāti parāda, kuri faktori var palīdzēt uzņēmumam stratēģisko mērķu sasniegšanā, un kuri faktori ir šķēršļi, kas jāpārvar vai jāsamazina to iedarbība.
3. SIA Spilva ir viens no vadošajiem augļu - dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan Rietumos, gan Austrumos.
4. Spilvas darbības prioritāte ir augstākās kvalitātes produkcija.
5. SVID analīzes galarezultāts rāda, ka uzņēmumam ir daudz stipro pušu un iespēju un uzņēmumam jāturpina investēt savā attīstībā.
6. Uzņēmums Spilva izmanto kā priekšrocības visas savas stiprās puses, tas ir, zīmola atpazīstamību, jaunāko tehnoloģiju izmantošanu un kvalitātes standartus.
7. Vājās puses, kuras stratēģijas plānā jāmaina vispirms, ir augstās izmaksas un cenu paaugstināšanās tendence.
8. Nozīmīgākās iespējas ir jaunu tirgu iekarošana un investīciju piesaiste.
9. Draudu matrica rāda, ka uzņēmumam vispirms būtu jāizvairās no resursu trūkuma un ekonomiskās krīzes draudiem.

Priekšlikumi:
1. Stratēģijas plānošanai uzņēmumam Spilva jāizvēlas intensīva stratēģija.
2. Doties pieredzes apmaiņā uz līdzīgiem ārvalstu uzņēmumiem, smelties tur idejas produkcijas ražošanā, produkcijas kvalitātes paaugstināšanā.
3. Radīt precei pievienoto vērtību, kas veicinātu produkcijas pārdošanu.
4. Izveidot tiešos Spilvas veikalus lielākajās Latvijas pilsētās, kur saražotā produkcija tiktu pārdota bez pārstāvjiem, bez uzcenojuma.
5. Rīkot prezentācijas, kurās atrādīt savu jauno un esošo produkciju, ar iespēju potenciālajam klientam ļaut to nogaršot, iegādāties.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register