Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824636
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
I.  Pētāmā jautājuma teorētiskie aspekti    7
1.1.  Jēdzienu „e-portfolio” un „portfolio” raksturojums un būtība    7
1.2.  E-portfolio veidošanas pieredze    8
II.  Praktiskais pētījums par Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio veidošanu    11
2.1.  Praktiskā pētījuma organizācija un metodika    11
2.3.  Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio izstrāde    17
2.3.1.  Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio tehniskā izstrāde    17
2.3.2.  Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio satura izstrāde    22
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
Extract

Ievads
Katra cilvēka viena no pamattiesībām ir tiesības uz izglītību, taču izglītība ir pakalpojuma
veids, kuru sniedz izglītības iestādes, un ir svarīgi, kā šo pakalpojumu piedāvā sabiedrībai.
Mūsdienās visefektīvākais, ātrākais, sabiedrību visplašāk aptverošais informācijas līdzeklis
ir internets un citas informācijas tehnoloģiju piedāvātās iespējas, taču izglītības pakalpojumu
popularizēšanai tās ne vienmēr tiek izmantotas efektīvi. Nav arī apgūta un popularizēta citu valstu
un citu nozaru pieredze e-portfolio veidošanā.
Autori interesē tehnoloģiju iespējas, izmantošana, līdz ar to, saskatot neizmantotu lauku,
autore izstrādā zinātnisko darbu, kā labāk un efektīvāk popularizēt vienas skolas darbību, izstrādājot
e-portfolio.
Zinātniski pētnieciskā darba temats ir „Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio”.
Pētījuma mērķis – izpētot e-portfolio veidošanas pamatprincipus un iespējas, izstrādāt
Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio kā vienotu piemēru un ieteikumu paraugu skolu e-portfolio
veidošanā.
Pētījuma jautājums – kā izstrādāt satura un formas ziņā vienotu un sabiedrību uzrunājošu
produktu – e-portfolio.
Pētījuma bāze – Talsu Valsts ģimnāzijas izglītības process un tā pozitīvie aspekti 2006. –
2009. gadu periodā.
Pētnieciskie uzdevumi -
1) raksturot e-portfolio būtību un veidošanas pamatprincipu teorētiskos aspektus;
2) savākt, apkopot un analizēt datus par Talsu Valsts ģimnāzijas izglītības procesu un tā
pozitīviem aspektiem laika periodā no 2006. līdz 2009. gadam;
3) izstrādāt e-portfolio tehnisko daļu;
4) noskaidrot izveidotā Talsu Valsts ģimnāzijas e-portfolio nozīmi sabiedrības
informētībā un sabiedrības attieksmes veidošanā par izglītības iestādes darbību;
5) izstrādāt ieteikumus skolu e-portfolio satura un formas veidošanai, tehniskai
izstrādei.
Praktiskajā pētījumā e-portfolio tehnisko izstrādi papildus konsultē Oļegs Ţakovs, iLink SIA
vadošais elektronikas inţenieris.
Darbā izmantotās pētīšanas metodes –
literatūras studijas pētāmā jautājuma aspektā,
datu bāzes izpēte, analīze,
aptaujas metode - anketēšana,
statistiski matemātiskā datu apstrāde, e-portfolio veidošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register