Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978254
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lean vadības sistēma    4
1.1.  Lean definīcija    4
1.2.  Lean sistēmas principi    5
1.3.  Lean zudumi    6
1.4.  Populārākie Lean rīki    7
2.  Lean principu un rīku pielietošana uzņēmumā FedEx    9
2.1.  FedEx raksturojums    9
2.2.  Lean principu pielietošana uzņēmumā FedEx    9
2.3.  3Ms rīka pielietošana uzņēmumā FedEx    12
2.4.  5S rīka pielietošana uzņēmumā FedEx    13
2.5.  KAIZEN rīka pielietošana uzņēmumā FedEx    15
2.6.  Darbinieku motivēšana uzņēmumā FedEx    16
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra un avoti    19
Extract

Secinājumi
1. Lean sistēma veidojas apvienojot sevī citus kvalitātes vadības rīkus, kas palīdz samazināt izmaksas, laiku un paaugstināt produktu, pakalpojumu un darba kvalitāti.
2. Lean sistēmas pamatā ir 5 principi – vērtības definēšana, vērtību plūsmas definēšana un identificēšana, zudumu samazināšana radot vērtību plūsmu, izmaiņu definēšana, un tiekšanās pēc pilnības - kur katrs nākamais princips nevar tikt īstenots, ja netiek realizēts ieprekšējais.
3. Lean sistēma pamatos identificē septiņus zudumu veidus, kuru rašanās pamatā ir nepārdomātas ražošanas sistēmas un plāni, neefektīvi saplānota darba zona un darbinieku spēju un prasmju nenovērtēšana.
4. FedEx uzņēmuma darbinieki ir apmācīti un pārzina citu darbinieku pienākumus, lai jebkurā brīdī spētu aizvietot saslimušu darbinieku, vai arī, lai tuvāk esošais darbinieks pēc iespējas ātrāk spētu novērst kļūmi vērtību plūsmā.
5. Saistībā ar Lean sistēmas ieviešanu LAX “c-check” rādītāji uzlabojās aptuveni divas reizes jeb bija iespējams paveikt pilnībā 30 “C-check” operācijas gadā, iepriekšējo 14 vietā. Tas norāda uz darba efektivitātes paaugstināšanos, laika samazinājumu vienas procedūras veikšanai un arī izmaksu samazinājumu.
6. Viens no būtiskākajiem kvalitātes ieviešanas projektiem bija bremžu sistēmas nomaiņa. Iepriekš tika izmantotas tērauda bremzes, kas kalpoja 6 mēnešus, taču pēc Lean ieviešanas tās tika nomainītas uz oglekļa bremzēm, kas kalpoja 3 gadus. Tas ļāva samazināt apkopju skaitu un ietaupīt aptuveni 1miljonu dolārus gadā.
7. Lai uzlabotu visa objekta darbības efektivitāti, FedEx ieviesa vērtību plūsmu karti, kas ļāva atbrīvoties no detaļu krājumiem un laika zudumiem. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1380053
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register