Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131877
 
Evaluation:
Published: 16.09.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

20. un 21. gadsimtā strauji ir attīstījušās dažādas tehnoloģijas, kuras ietekmējušas daudzu uzņēmumu darbību, tajā skaitā arī tūrisma un viesmīlības nozaru uzņēmumus. Attīstoties tehnoloģijām, arī cilvēki ir kļuvuši daudz prasīgāki, jo pieraduši pie noteiktiem standartiem. Tehnoloģijas var ietekmēt un paaugstināt viesnīcu konkurētspēju divējādi. Viens no tiem saistīts ar mārketingu, bet otrs veids – cilvēku piesaistei tiek piedāvāti dažādi tehnoloģiju pakalpojumi. Mārketinga uzdevums ir nodrošināt viesnīcas popularizēšanu, lai pēc iespējas vairāk cilvēku to apmeklētu. Tiek pētītas potenciālo klientu vēlmes un izstrādāti dažādi piesaistīšanas veidi, lai nodrošinātu viesnīcai stabilus ienākumus un labas atsauksmes. Viesnīcu reklamēt var, izmantojot dažādas tehnoloģijas – ievietojot rakstus un vizuālos materiālus interneta vietnēs, parādot video ar viesnīcas pakalpojumiem un atrašanās vietu televīzijā, ierunājot mutiskas reklāmas radio, kā arī ļaujot pašiem tūristiem atstāt atsauksmes dažādās interneta platformās caur mobilajiem telefoniem vai datoriem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1393209
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register