Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453102
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Telemārketings - pakalpojuma būtība    6
1.1.  Aktīvais telemārketings    8
1.2.  Pasīvais telemārketings    9
2.  Telemārketinga izmantošanas iespējas    10
3.  Telemārketinga priekšrocības un trūkumi    12
4.  Pētījums par cilvēku attieksmi pret telemārketingu    14
5.  Telemārketinga attīstības tendences Latvijā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Pētījuma mērķis: Izpētīt cilvēku attieksmi un zināšanas par telemārketingu un izzināt telemārketinga iespējas Latvijā.
Pētījuma priekšmets: Telemārketings – tā būtība, veidi, priekšrocības un trūkumi – iespējas Latvijā.
Pētījuma objekts: Latvijas iedzīvotāji ar dažādu vecumu, dzimumu un izglītību – viņu zināšanas un attieksme pret telemārketingu.
Pētījuma uzdevumi:
1)Sniegt ieskatu telemārketinga kā pakalpojuma būtībā;
2)Apskatīt telemārketinga izmantošanas iespējas;
3)Izvērtēt telemārketinga priekšrocības un trūkumus;
4)Izpētīt cilvēku attieksmi un zināšanas par telemārketingu;
5)Izvērtēt telemārketinga attīstības iespējas Latvijā;
6)Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus telemārketinga iespējām Latvijā.
Pielietojamās pētīšanas metodes
1) Monogrāfiskā metode;
2) Socioloģisko pētījumu metode: aptaujas metode – empīriskās pirminformācijas ieguvei (anketēšana pa e-pastu un tiešā anketēšana).
Pētījuma bāze un laiks
Latvijas iedzīvotāji 2009. gadā.
1.Telemārketings - pakalpojuma būtība
Intensīvā mediju attīstība ievērojami paplašina uzņēmumu iespējas organizēt preču pārdošanu patērētājiem, neizmantojot starpniekus. Tiešais mārketings ļauj kompānijām formulēt mērķtiecīgus piedāvājumus un vēl precīzāk novērtēt iegūtos rezultātus.1
Tiešā mārketinga kanāli ir daudzveidīgi un ietver sevī personisko apkalpošanu, tiešo pasta piegādi, mārketingu, izmantojot katalogus, telemārketingu, televīziju un citas tiešās atgriezeniskās saites metodes2. Savā studiju darbā apskatīšu tiešā mārketinga vienu no kanāliem – telemārketingu.
Telemārketings – tā ir telefona operatoru darbība, kas vērsta uz jaunu pircēju piesaistīšanu, kontaktēšanos ar klientiem, lai noskaidrotu viņu apmierinātības līmeni, vai arī pasūtījumu pieņemšanu.3…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1119951
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register