Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129109
 
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tiešā mārketinga jēdziens    3
  Tiešā mārketinga priekšrocības    4
  Tiešā mārketinga kanāli    4
  Telemārketinga jēdziens    4
  Ieskats telemārketinga vēsturē    5
  Izmantotā literatūra un resursi    8
Extract

Intensīvā mediju attīstība ievērojami paplašina uzņēmumu iespējas organizēt preču pārdošanu patērētājiem, neizmantojot starpniekus. Pie jau pastāvošajiem medijiem – drukātā reklāma, reklāma radio un televīzijā, tiešā pasta metode un telemārketings – nākuši klāt arī faksa aparāti, elektroniskais pasts, Internets un on-line serviss. Kompānijas aizvien aktīvāk izmanto visus šos medijus tiešu pārdošanas priekšlikumu izteikšanā jau esošajiem klientiem, gan arī jaunu un perspektīvu klientu meklēšanā un novērtēšanā. Tiešais mārketings ļauj kompānijām formulēt mērķtiecīgus piedāvājumus un vēl precīzāk novērtēt iegūtos rezultātus .

ASV Tiešā mārketinga asociācija to definē sekojoši: tiešais mārketings ir interaktīva mārketinga sistēma, kas izmanto vienu vai vairākus reklāmas medijus, lai iegūtu noteiktu patērētāju atbildes reakciju un/vai arī lai īstenotu transakciju neatkarīgi no vietas. Šajā definējumā galvenais akcents ir likts uz “noteiktu atbildes reakciju”, kas parasti izpaužas kā pasūtījums no patērētāja puses. Tādēļ tiešo mārketingu mēdz saukt arī par tiešo pasūtījumu mārketingu . No citiem, t.i., netiešās pārdošanas veidiem, tas atšķiras ar to, ka pārdevējs tieši pārliecina pircēju izdarīt pirkumu . Šobrīd daudzi tiešā mārketinga speciālisti norāda uz tā pieaugošo lomu kā uz ilgtermiņa attiecību ar klientu veidošanas instrumentu .

Strauji augošos tiešā mārketinga panāktos pārdošanas rezultātus skaidro ar vairāku apstākļu ietekmi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register