Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:486948
 
Evaluation:
Published: 22.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MEDIJU EFEKTI. TELEVĪZIJA    4
  Sociālās teorijas mediju ietekmes pētniecībā: biheiviorisms, kognitīvisms, kognitīvā un sociālā attīstība    4
  Mediju efekti – negatīvie un pozitīvie    4
2.  MEDIJU IETEKME UZ BĒRNIEM. TELEVĪZIJA    7
  Bērni    7
  Mediju (televīzijas) ietekme uz bērniem. Mediēta vardarbība, seksualitāte    8
  SECINĀJUMI    12
  IZMANOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    13
Extract

SECINĀJUMI
Televīzija kā nozīmīgs elements cilvēku, īpaši bērnu, ikdienā, ir atbildīga par to, kādu ietekmi atstāj uz mazākajiem skatītājiem. Negatīvo efektu (agresīva uzvedība, laika neveltīšana noderīgākām aktivitātēm, pāragra „pieaugšana”, intelektuāla degradācija u.c.) ir daudz vairāk par pozitīvajiem (katarses efekts un prosociāla uzvedība). Ne visas televīzijas programmas bērniem ir kaitīgas (pozitīvi tēli un sociāli atbalstāma uzvedība pat var veicināt uzlabojumus bērna paša uzvedībā un pat attīstībā), taču visam saturam televīzijā noteikti ir ietekme uz bērniem. Šī ietekme var nebūt tūlītēja, tā var neizpausties bērna uzvedībā (piemēram, viņam kļūstot agresīvam no vardarbības televīzijā), taču tā atstāj bērna zemapziņā noteiktu nospiedumu, ietekmē viņa uzvedību, attieksmi un izvēles dzīvē (piemēram: vardarbība ir slikta/vardarbība reizēm ir pieļaujama/vardarbība nav pieļaujama). Dažādās teorijas apstiprina, ka televīzijas galvenā ietekme ir kumulatīvajā jeb uzkrājošajā efektā – viss, gan pozitīvais, gan negatīvais uzkrājas un pārvēršas pieredzē, ko bērns tālāk pielieto/nepielieto reālajā dzīvē.
Jābūt piesardzīgiem, veidojot savus pieņēmumus par tādiem jēdzieniem kā „bērni”, „mediji”, „kaitējums”, nosakot, ka šīm attiecībām jābūt pašsaprotamām, jo visi pētījumi un secinājumi nekad neattieksies uz pilnīgi visiem bērniem, visu mediju saturu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register