Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894224
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pētījuma pamatojums    3
  Pētījuma mērķis    3
  Pētījuma objekts    3
  Pētījuma priekšmets    3
  Pētījuma uzdevumi    3
  Pētījuma hipotēze    4
  Jēdzienu interpretēšana    4
  Metožu apraksts    4
  Izlases izvēle    5
  Anketu analīze    6
  Novērojumi    10
  Secinājumi    11
Extract

Ikvienam ir nepieciešams iegūt informāciju pirms kaut ko iegādājas. Tikai atšķirība ir tā, kā mēs to iegūstam – lasot kādu avīzi vai reklāmas stendus, vai arī dzirdot, redzot pa televizoru. Mūsdienās ir izplatīti visi reklamēšanas veidi, piemēram, televīzija ir tā, pie kuras mēs pavadām visvairāk laika un arī ir vislielākā iespēja neizvairīties no reklāmas, kad tās vienkārši sāk rādīt mūs interesējošu pārraižu laikā. Protams, ir iespēja izvairīties, pārslēdzot kanālu vai izslēdzot televizoru vispār, bet ko darīt, ja gribas paskatīties televizoru, bet tur pa visiem kanāliem rāda tikai reklāmas. Tā kā mēs ar šo reklamēšanas veidu saskaramies visbiežāk, darba autores vēlējās uzzināt cilvēku attieksmi pret reklāmām.
Šī tēma ir aktuāla, jo, mūsuprāt, arvien vairāk cilvēkiem rodas savs viedoklis par reklāmām, kuras tiek regulāri pārraidītas televīzijas ekrānos.

Pētījuma mērķis

Noskaidrot, kāda ir televīzijas reklāmas ietekme uz cilvēku un kāda ir cilvēku attieksme pret reklāmu.

Pētījuma objekts

Mūsu pētījuma objektā ietilpst trīs vecumu grupas: 15 – 18 gadi; 19 – 24 gadi; 25 gadi un vecāki cilvēki.

Pētījuma priekšmets

Televīzijas reklāmas ietekme.

Pētījuma uzdevumi

1.Izveidot anketas, veikt respondentu aptaujāšanu, lai noskaidrotu:
cik stundas dienā respondenti pavada pie televizora,
vai respondentus apmierina reklāmu biežums,
vai reklāmas piesaista respondentu uzmanību,
kādas reklāmas respondenti visbiežāk ievēro un atceras,
uz ko, pēc respondentu domām, reklāmas atstāj vislielāko iespaidu,
kā reklāmu radītā ietekme izpaužas cilvēku uzvedībā,
ko, pēc respondentu domām, nevajadzētu atainot reklāmās,
kāda ir reklāmu negatīvā un pozitīvā ietekme uz cilvēku,
kāda ir respondentu attieksme pret televīzijas reklāmām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1188824
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register