Ikvienam ir nepieciešams iegūt informāciju pirms kaut ko iegādājas. Tikai atšķirība ir tā, kā mēs to iegūstam – lasot kādu avīzi vai reklāmas stendus, vai arī dzirdot, redzot pa televizoru. Mūsdienās ir izplatīti visi reklamēšanas veidi, piemēram, televīzija ir tā, pie kuras mēs pavadām visvairāk laika un arī ir vislielākā iespēja neizvairīties no reklāmas, kad tās vienkārši sāk rādīt mūs interesējošu pārraižu laikā. Protams, ir iespēja izvairīties, pārslēdzot kanālu vai izslēdzot televizoru vispār, bet ko darīt, ja gribas paskatīties televizoru, bet tur pa visiem kanāliem rāda tikai reklāmas. Tā kā mēs ar šo reklamēšanas veidu saskaramies visbiežāk, darba autores vēlējās uzzināt cilvēku attieksmi pret reklāmām.
Šī tēma ir aktuāla, jo, mūsuprāt, arvien vairāk cilvēkiem rodas savs viedoklis par reklāmām, kuras tiek regulāri pārraidītas televīzijas ekrānos.
Pētījuma mērķis
Noskaidrot, kāda ir televīzijas reklāmas ietekme uz cilvēku un kāda ir cilvēku attieksme pret reklāmu.
Pētījuma objekts
Mūsu pētījuma objektā ietilpst trīs vecumu grupas: 15 – 18 gadi; 19 – 24 gadi; 25 gadi un vecāki cilvēki.
Pētījuma priekšmets
Televīzijas reklāmas ietekme.
Pētījuma uzdevumi
1.Izveidot anketas, veikt respondentu aptaujāšanu, lai noskaidrotu:
cik stundas dienā respondenti pavada pie televizora,
vai respondentus apmierina reklāmu biežums,
vai reklāmas piesaista respondentu uzmanību,
kādas reklāmas respondenti visbiežāk ievēro un atceras,
uz ko, pēc respondentu domām, reklāmas atstāj vislielāko iespaidu,
kā reklāmu radītā ietekme izpaužas cilvēku uzvedībā,
ko, pēc respondentu domām, nevajadzētu atainot reklāmās,
kāda ir reklāmu negatīvā un pozitīvā ietekme uz cilvēku,
kāda ir respondentu attieksme pret televīzijas reklāmām.…