Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:448441
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  IEVADS    4
1.  LITERATŪRAS APSKATS    5
1.1.  REKLĀMA UN TĀS FUNKCIJAS    5
1.2.  TELEVĪZIJAS REKLĀMU VĒSTURE    5
2.  METODES    8
3.  REZULTĀTI UN ANALĪZE    9
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  SAĪSINĀJUMI    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    18
  PIELIKUMI    19
Extract

4. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā autores ir nonākušas pie secinājumiem.
1. Gan vīriešu, gan sieviešu kārtas respondenti visās vecuma grupās ir nonākuši saskarē ar televīzijas reklāmām.
2. Aptuveni 50% respondentu atklāj, ka pievērš uzmanību televīzijā raidītajām reklāmām.
3. Respondenti atklāj, ka televīzijas reklāmās uzmanību visvairāk piesaista sadzīves preces, pakalpojumi un pārtika, jeb ikdienā sastopamas lietas.
4. Reklāmām tiek pievērsta visvairāk uzmanība, ja tās ir jaunas, ar interesantiem tēliem, krāsām un mūziku.
5. Televīzijas reklāmu ietekmē salīdzinoši maza daļa respondentu iegādājas vairāk produktu/pakalpojumu.
6. Aptuveni tikai 1/5 daļa respondentu atzīst, ka vispār ir iegādājušies produktu/pakalpojumu televīzijas reklāmu ietekmē.
7. Respondentiem svarīgākais televīzijas reklāmās ir reklamējamais produkts, pēc tam seko cena.
8. Televīzijas reklāmas atstāj ietekmi uz vismaz pusi respondentu, kā rezultātā daļa pievērš uzmanību reklāmām un biežāk iegādājas reklamējamo produktu/pakalpojumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register